۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت جدید انواع رنو (۱۴۰۰/۹/۶)

۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۰
کد خبر: 584694
قیمت جدید انواع رنو (۱۴۰۰/۹/۶)

در جدول زیر قیمت روز انواع سواری رنو در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛   مشاهدات اقتصادآنلاین از بازار خودرو حاکی از آن است که خودروهای خانواده رنو با ثبات قیمت نسبت به هفته گذشته روانه بازار شده است.

در بازار امروز خودرو (۶ آذر)، قیمت رنو تندر۹۰ پلاس اتوماتیک با رینگ فولادی مدل ۹۸ در رنج ۵۰۰میلیون تومان ثابت ماند. بررسی نمودارتغییرات قیمتی نشان می‌دهد که قیمت این خودرو طی ۲۷روز گذشته حدود ۲۵ میلیون تومان افزایش یافته است. قیمت رنو تندر۹۰ ‌پلاس دنده‌ای با رینگ آلومینیومی هم نسبت به هفته گذشته ۵میلیون تومان گران شد و به ۴۲۰میلیون تومان رسید.

قیمت رنو ساندرو استپ وی‌ اتوماتیک مدل ۹۸ در معاملات امروز حوالی ۵۹۰ میلیون تومان قیمت خودره است این در حالی است که قیمت این خودرو در معاملات ۲۷روز گذشته ۵۵۰ میلیون تومان اعلام شده بود.

قیمت رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۹۸ نیز به ۵۴۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به معاملات دو هفته گذشته ۲۰میلیون تومان گران شده است. دیگر انواع رنو در جدول زیر بدون تغییر قیمت در بازار امروز خودرو معامله می‌شود.

قیمت بازار انواع خودرو رنو (آذرماه)
برند مدل کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
رنو تندر۹۰ ‌پلاس دنده ای با رینگ آلومینیومی ۱۳۹۸ صفر ۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر۹۰  پلاس اتوماتیک با رینگ فولادی ۱۳۹۸ صفر ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰  
رنو ساندرو استپ وی‌ اتوماتیک ۱۳۹۸ صفر ۵۹۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو پارس تندر‌ ۱۳۹۸  صفر ۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰
رنو داستر‌ SE دو دیفرانسیل ۲۰۱۸ صفر ۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰ 
رنو کولیوس‌ ۲۰۱۸ صفر ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ 
رنو کپچر‌ ۲۰۱۷ صفر ۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰ 
رنو ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۸ صفر ۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰ 
منبع: باما

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت روز خودرو، آگاهی از قیمت خودرو در سایپا و ایران خودرو و بازار آزاد و اطلاع از شرایط ثبت نام خودرو روزانه به سرویس «قیمت خودرو» و «شرایط فروش خودرو» در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.

 لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود