۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت یخچال (سامسونگ ۱ آذر)

۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۰
کد خبر: 582843
قیمت یخچال (سامسونگ ۱ آذر)

آنچه در زیر می‌آید قیمت یخچال فریزرهای سامسونگ موجود در سطح بازار است؛

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی نشان می‌دهد که قیمت یخچال فریزر سامسونگ مدل  RL750 به ۴۴میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسیده است.

در بازار امروز فروشندگان لوازم خانگی قیمت یخچال فریز سامسونگ مدل RR30  را ۱۷میلیون و ۶۰۰هزار تومان اعلام کردمد. همچنین سایدبای ساید سامسونگ مدل FSR14 حوالی ۹۸میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت یخچال سایدبای ساید سامسونگ G26 به ۷۰میلیون تومان رسیده است و سایدبای ساید سامسونگ مدل FSR12 به عنوان یکی از گران قیمت‌ترین یخچال‌های بازار حوالی ۹۰میلیون تومان خریدوفروش می‌شود.

معامله‌کنندگان قیمت یخچال فریزر سامسونگ مدل RL730 را نیز ۳۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان اعلام کردند. مدل HM34 و مدل Polaris دیگر یخچال‌های سایدبای ساید سامسونگ هستند که به ترتیب حوالی ۵۶ و ۷۴میلیون تومان ارزش‌گذاری شده‌اند.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

قیمت یخچال فریزر سامسونگ (آذرماه)
برند مدل قیمت (تومان)
سامسونگ RL750 ۴۴,۳۰۰,۰۰۰
سامسونگ RR30 ۱۷,۶۰۰,۰۰۰
سامسونگ FSR14 ۹۸,۰۰۰,۰۰۰
سامسونگ G26 ۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سامسونگ FSR12 ۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سامسونگ RL730 ۳۷,۳۰۰,۰۰۰ 
سامسونگ Polaris ۷۴,۵۰۰,۰۰۰
سامسونگ HM34 ۵۶,۶۰۰,۰۰۰

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد