۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت یخچال (۲۹آبان)

۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۰۰
کد خبر: 582282
قیمت یخچال (۲۹آبان)

آنچه در زیر می‌آید قیمت جدید انواع یخچال فریزرهای موجود در سطح بازار است؛

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی حاکی از آن است که قیمت یخچال فریزر نسبت به هفته گذشته نوسان چندانی نداشته است.

در بازار امروز لوازم خانگی قیمت یخچال فریزر سایدبای ساید دوو مدل D2S-3133SS به ۳۷میلیون تومان رسیده است و قیمت یخچال فریزر الکترواستیل Electro Unique ES23 نیز حوالی ۲۸میلیون تومان اعلام شده است. خریداران و فروشندگان یخچال فریزر سایدبای ساید جی پلاس مدل GSS-K717T را حوالی ۲۰میلیون تومان معامله می‌کنند.

همچنین یخچال سایدبای ساید ال جی مدل LG Next MDN76  نیز ۱۴۶ قیمت خورده است که یکی از لوکس‌ترین یخچال‌های موجود در بازار است.

قیمت یخچال فریزر سایدبای ساید سامسونگ G26 نیز در رنج ۷۲میلیون تومانی قرار گرفت. قیمت ایستکول TM-835 به عنوان یکی از ارزان‌ترین یخچال‌های بازار ۳میلیون و ۲۰۰هزار تومان اعلام شده است و قیمت یخچال فریزر هیمالیا HRFN60501 به مرز ۱۶میلیون تومان رسیده است.

سایدبای ساید اکسنت AC-SBS نیز در رنج قیمتی ۳۶میلیون تومانی خریدوفروش می‌شود.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

قیمت جدید انواع یخچال فریزر (آبان ماه)
برند مدل قیمت (تومان)
دوو D2S-3133SS ۳۷,۰۰۰,۰۰۰
 الکترواستیل Electro Unique ES23 ۲۷,۸۰۰,۰۰۰
 جی پلاس  GSS-K717T ۲۰,۴۰۰,۰۰۰
سامسونگ  G26 ۷۲,۰۰۰,۰۰۰
 ال جی LG Next MDN76 ۱۴۶,۰۰۰,۰۰۰
ایستکول TM-835 ۳,۲۰۰,۰۰۰
هیمالیا  HRFN60501 ۱۵,۷۰۰,۰۰۰
 دوو D4S-2915SS ۳۰,۴۰۰,۰۰۰ 
اکسنت AC-SBS ۳۶,۵۰۰,۰۰۰

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.