۰ نفر

علت تشکیل صف کامیون های ایرانی در مرز ترکیه

۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۰۳
کد خبر: 581946
علت تشکیل صف کامیون های ایرانی در مرز ترکیه

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مشکل صف کامیون به علت ورودی قابل توجه طی روزهای اخیر به مرز سرو ارومیه بوده، گفت: این مشکل تا حدود بسیار زیادی برطرف شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، فروغ فاریابی روز پنجشنبه خبری افزود: وجود صف کامیون در مرزها به علت فرایندهای زیادی که وجود دارد، تا حدود زیادی امری طبیعی است.

وی اضافه کرد: مرز سرو ارومیه نیز به علت های مختلف، طی روزهای اخیر میزبان تعداد قابل توجهی کامیون صادراتی، کامیون های ترکیه ای در مسیر برگشت و خودروهای باری ترانزیتی بوده که مشکل صف را موجب شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: چندین ارگان در مرز سرو کار کرده و فرایند در این مرز، نظیر دیگر مبادی ورودی و خروجی کشور انجام می‌گیرد که همه آنها تا حدودی وقت گیر است.

فاریابی گفت: هم اینک در مرز سرو صف قابل توجهی وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی نیز دو روز قبل در این زمینه، گفت: مشکل تجمع خودرو در پشت مرز سرو که یکی از مهمترین مرزهای ایران و استان با ترکیه به شمار می رود، تا حدودی برطرف شده و تا چند روز آینده کامل حل می‌شود.