۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت مسکن در محدوده بازار تهران + جدول

۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۱۶
کد خبر: 581355
قیمت مسکن در محدوده بازار تهران + جدول

محله بازار بزرگ تهران محله‌ای قدیمی در منطقه ۱۲ تهران است. حداقل قیمت هر متر مربع مسکن در این منطقه شلوغ و پر رفت و آمد به حدود ۱۰ میلیون تومان می‌رسد.

اقتصادآنلاین - پریسا شاکری؛ بازار بزرگ تهران در منطقه‌ ۱۲ قرار دارد و محله‌ای قدیمی است که هنوز بخش‌هایی از بافت تاریخی آن حفظ شده است. قدمت بخش‌هایی از این منطقه به دوره صفویه و قاجار می‌رسد و به همین دلیل در این منطقه موزه‌های زیادی دایر شده است.

محله بازار بزرگ تهران در واقع مرکز سنتی خرید تهرانی‌هاست و این بازار در حوالی محله‌های سیروس، بوذر جمهر، خیام قرار گرفته است. قیمت مسکن در این منطقه معمولا زیر میانگین قیمت مسکن در تهران است (بر اساس آخرین گزارش بانک مرکزی میانگین بهای هر مترمربع مسکن تهران در مهر ۱۴۰۰ حدود ۳۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده است.)

در منطقه ۱۲ قیمت هر مترمربع آپارتمان‌هایی با سال ساخت بیشتر گاهی تا حدود ۱۰ میلیون تومان هم می‌رسد و البته آپارتمان ریزقواره در این منطقه نسبتا زیادتر از سایر مناطق است.

در ادامه تعدادی از آخرین آگهی‌های فروش آپارتمان در این منطقه را می‌بینید که از فایل‌های فروش مشاوران املاک انتخاب شده‌اند:

قیمت مسکن در تهران