۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت جدید انواع رنو (۱۴۰۰/۸/۲۲)

۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۳۰
کد خبر: 580333
قیمت جدید انواع رنو (۱۴۰۰/۸/۲۲)

در جدول زیر قیمت روز انواع سواری رنو در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛   سه‌شنبه هفته گذشته خودروسازان اقدام به افزایش ۱۵ تا ۱۹درصدی قیمت کردند که مجوز آن ظرف ۴۸ساعت به دستور رییس‌جمهور لغو شد. با اینکه قرار است قیمت محصولات خودروسازان به حالت قبل برگردد اما مشاهدات اقتصادآنلاین از بازار خودرو حاکی از سیر صعودی قیمت‌ها در بازار آزاد دارد.

در بازار امروز خودرو، قیمت رنو تندر۹۰ ‌پلاس دنده ای با رینگ آلومینیومی مدل ۹۸ ، ۱۵میلیون تومان گران شده است و به ۴۱۵میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت رنو تندر۹۰  پلاس اتوماتیک با رینگ فولادی مدل ۹۸ (طی ۱۳روز) ۳۰ میلیون تومان بالا رفته است و به ۵۰۵میلیون تومان معامله می‌شود.

رنو ساندرو استپ وی‌ اتوماتیک مدل ۹۸ نیز از افزایش قیمت ها جا نمانده است و (با ثبت افزایش ۲۵میلیون تومانی) ۵۷۵ میلیون تومان قیمت خودره است.

قیمت رنو کپچر‌ مدل ۲۰۱۷ که ماه گذشته حدود ۹۶۰ میلیون تومان در بازار آزاد اعلام شده بود، در حال حاضر به حوالی ۹۹۰ میلیون تومان رسیده است که نشان از افزایش قیمت حدود ۳۰میلیون تومانی این خودرو در بازار دارد.  رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۹۸ نیز با افزایش ۸میلیون تومانی به ۵۲۰ میلیون تومان رسیده است.

رنو داستر‌ SE دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸و رنو پارس تندر‌ مدل ۹۸ به ترتیب ۳۰ و ۱۰میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

قیمت بازار انواع خودرو رنو (آبان‌ماه)
برند مدل کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
رنو تندر۹۰ ‌پلاس دنده ای با رینگ آلومینیومی ۱۳۹۸ صفر ۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰ 
رنو تندر۹۰  پلاس اتوماتیک با رینگ فولادی ۱۳۹۸ صفر ۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰ 
رنو ساندرو استپ وی‌ اتوماتیک ۱۳۹۸ صفر ۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰ 
رنو پارس تندر‌ ۱۳۹۸  صفر ۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰ 
رنو داستر‌ SE دو دیفرانسیل ۲۰۱۸ صفر ۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰ 
رنو کولیوس‌ ۲۰۱۸ صفر ۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰ 
رنو کپچر‌ ۲۰۱۷ صفر ۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰ 
رنو ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۸ صفر ۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰ 
منبع: باما

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت روز خودرو، آگاهی از قیمت خودرو در سایپا و ایران خودرو و بازار آزاد و اطلاع از شرایط ثبت نام خودرو روزانه به سرویس «قیمت خودرو» و «شرایط فروش خودرو» در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.

 لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود