۰ نفر

مجردها برای مسکن حمایتی ثبت نام کنند یا نه؟

۲۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۲۷
کد خبر: 580029
مجردها برای مسکن حمایتی ثبت نام کنند یا نه؟

در حالی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از امکان ثبت‌نام مشروط آقایان مجرد در نهضت ملی مسکن خبر داده بود که معاون وی گفت:‌افراد مجرد بالای ۴۵ سال در طرح مذکور ثبت‌نام کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم،  رستم قاسمی سه شنبه هفته گذشته در رابطه با نهضت ملی مسکن گفته بود:‌ بر اساس قانون فعلی، خانم‌های مجرد بالای 35 سال سن و زنان سرپرست خانوار می‌توانند در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: بر اساس توافق با دولت و شخص رئیس‌جمهور که مورد تاکید آیت‌الله رئیسی هم قرار گرفته است، دوشنبه آینده این جلسه برگزار و مصوب می‌شود که تمام مجرد‌ها می‌توانند در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند. البته به این شرط که در زمان تحویل واحد مسکونی باید ازدواج کرده باشند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که تمام -آقایان-مجردها از همین الان می‌توانند ثبت‌نام کنند، افزود: «با توجه به این‌که در ایران آقایان مسئول تامین خانه هستند، می‌توانند برای نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند.»

این در حالی است که محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان از امکان ثبت‌نام آقایان بالای 45 سال و بیماران خاص مجرد در نهضت ملی مسکن با مصوبه هیئت وزیران خبر داده و گفته است: پیشنهاد ثبت نام سایر مجردها با سن کمتر به شرط تاهل در زمان تحویل ارسال شده که به زودی نتایج آن اعلام می‌شود.

وی یادآور شد:‌بر این اساس اکنون امکان ثبت‌نام پنج گروه خانم‌های بالای 35 سال، افراد دارای معلولیت با سن بالای 20 سال، نخبگان علمی، مردان مجرد بالای 45 سال و بیماران خاص بدون داشتن شرط تاهل می‌توانند در نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند.