۰ نفر

کشف ۲۰ میلیارد طلای سرقتی

۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۲۳:۱۵
کد خبر: 579664
کشف ۲۰ میلیارد طلای سرقتی

رییس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف طلاهای سرقتی منازل به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و انهدام باند چهار نفره سارقان به عنف در پوشش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سرهنگ یداله حسن‌پور در تشریح این خبر افزود: در پی چند فقره سرقت طلا از منازل، تحت پوشش مامور در سطح شهر کرمان، کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی با کار شبانه روزی به سرنخ هایی دست یافتند.

وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت عاملان این سرقت ها را که اعضای یک باند چهار نفره بودند، شناسایی و طی رصد اطلاعاتی فعالیت آنها، متهمان را در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ حسن پور در خصوص شگرد سارقان تصریح کرد: متهمان در ساعات قبل از ظهر که اطمینان حاصل می کردند فقط خانم خانواده در منزل حضور دارد با عنوان مامور و با ادعای اجرای حکم بازرسی وارد منزل می شدند و سپس با توسل بزور و تهدید با چاقو اقدام به سرقت طلاجات، زیور آلات و وسایل گران قیمت و کم حجم و قابل حمل می کردند.

 وی گفت: متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به هفت فقره سرقت به عنف طلا و وسایل گرانبهای منزل به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان با بیان معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی، عنوان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقا احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و از شهروندان خواست از افرادی که تحت پوشش مامور به درب منزل رجوع می کنند حتما کارت شناسایی درخواست کرده و موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند.