۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت پژو ۲۰۶ / ۱۹آبان ماه

۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۳۱
کد خبر: 579612
قیمت پژو ۲۰۶ / ۱۹آبان ماه

در جدول زیر قیمت جدید پژو ۲۰۶ را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛   همزمان با اعلام رسمی افزایش قیمت خودروهای کارخانه‌ای ایران خودرو و سایپا  قیمت خودرو در بازار آزاد نیز با افزایش مواجه شد.

مشاهدات اقتصادآنلاین از بازار امروز خودرو (۱۹آبان ماه) حاکی از آن  قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۹۹ (با افزایش ۴میلیون تومانی) به ۲۴۳ میلیون تومان رسیده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ترمز عقب دیسکی مدل ۹۹ که ۱۵آبان حدود ۲۹۶ میلیون تومان در بازار آزاد اعلام شده بود، در حال حاضر به حوالی ۳۰۳میلیون تومان رسیده است که نشان از افزایش قیمت حدود  ۷ میلیون تومانی این خودرو در بازار دارد.

قیمت پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل V۸ مدل ۱۴۰۰ و  ۹۹ نیز بالا رفت (۴الی ۵ میلیون تومان) و به ترتیب ۳۰۸ و ۲۹۴ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ترمز عقب کاسه ای که در معاملات ۱۵آبان  ۲۹۲ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود نیز (با افزایش ۵ میلیون تومانی)  به حوالی ۲۹۷ میلیون تومانی رسید.

معامله کنندگان با افزایش ۴ میلیون تومانی قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۰، این خودرو را حوالی ۲۵۸ میلیون تومان خریدوفروش کردند.

*لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت روز خودرو، آگاهی از قیمت خودرو در سایپا و ایران خودرو و بازار آزاد و اطلاع از شرایط ثبت نام خودرو روزانه به سرویس «قیمت خودرو» و «شرایط فروش خودرو» در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.

جدول قیمت انواع پژو ۲۰۶
نوع خودرو
مدل
کارکرد
قیمت ( میلیون تومان)
پژو ۲۰۶ تیپ دو
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۲۴۳,۰۰۰,۰۰۰ 
پژو ۲۰۶ تیپ دو
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۲۵۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ترمز عقب دیسکی
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰ 
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ترمز عقب کاسه ای
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۲۹۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل V8
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۳۰۸,۰۰۰,۰۰۰ 
پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل V8
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۲۹۴,۰۰۰,۰۰۰  
منبع: باما