۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت برج باغ های تهران

۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۳۵
کد خبر: 578968
قیمت برج باغ های تهران

قیمت برج‌با‌غ‌های تهران گاهی به حدود متری ۱۵۰ میلیون تومان می‌رسد که البته این قیمت برای واحدهای مسکونی لوکس در شمال تهران است و برج‌باغ‌های ارزان‌تر در مناطق غرب یا شرق تهران هم وجود دارد.

اقتصاد آنلاین - پریسا شاکری؛ برج‌باغ‌های تهران در واقع برج‌هایی هستند که در باغ‌های پایتخت احداث شده‌اند. بر اساس مصوبه‌ای از سوی شهرداری که البته انتقادهای زیادی را به یدک کشید، مالکان باغ‌ها می‌توانستند حداکثر تا ۳۰ درصد مساحت باغ خود را به احداث واحدهای مسکونی اختصاص دهند.

برج‌باغ‌های تهران معمولا از امکاناتی مانند سینما و پارک اختصاص برای کودکان، سالن اجتماعات برای جشن‌ها، استخر و جکوزی و ... برخوردار هستند و ادعا می‌شود که مصالح مورد استفاده این واحدهای مسکونی از برندهای اروپایی تامین می‌شود.

برج‌باغ‌ها نه تنها در شمال شهر تهران عرضه می‌شوند که در برخی مناطق غرب و حتی شرق تهران هم برج‌باغ‌ها احداث شده‌اند. قیمت برج‌باغ‌های شمال شهر تهران گاهی به متری حدود ۱۵۰ میلیون تومان می‌رسد اما قیمت برج‌باغ‌‎های مناطق غرب یا شرق تهران به متری ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

با این حال مشاوران املاک پایتخت می‌گویند که فروش برج‌باغ‌ها به سختی انجام می‌شود زیرا تقاضای چندانی برای آنها وجود ندارد و واحدهایی هستند که دو سال است برای فروش عرضه شده‌اند اما همچنان فروش نرفته‌اند.

قیمت برج باغ های تهران