۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت روز یخچال + جدول / ۲۹مهرماه

۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵
کد خبر: 573492
قیمت روز یخچال + جدول / ۲۹مهرماه

آنچه در زیر می‌آید قیمت یخچال فریزرهای موجود در سطح بازار است؛

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ رصد بازار لوازم خانگی در آخرین روزهای مهرماه نشان می‌دهد که برندهای ال جی و سامسونگ همچنان پیشتاز گران قیمت‌ترین یخچال فریزرهای موجود در سطح بازار هستند. برای مثال یخچال سایدبای‌ساید سامسونگ مدل FSR۱۲ با قیمت ۸۲ میلیون تومان در سطح بازار خریدوفروش می‌شود و یخچال سایدبای‌ساید ال جی مدل MDN۷۳ نیز حدودا ۹۴میلیون تومان قیمت خورده است.

درحال‌حاضر ارزان قیمت‌ترین یخچال‌ها را نیز از برندهایی ایرانی مانند پلار، ایستکول، سینجر فیلور و امرسان می‌توانید تهیه کنید که بیشتر آنها فریزر ندارد و قیمت آنها از ۳ الی ۵میلیون تومان متغیر است. همچنین یخچال فریزرهای برندهای داخلی را با بودجه ۷ الی۹میلیون تومان می‌توانید تهیه کنید. اگر به دنبال یخچال فریزرهای با قیمت ۱۴تا ۱۸میلیون تومان نیز هستید، شاید یخچال فریزر نیکسان مدل RF-۸۴۰NE۲ و یخچال فریزر ایکس ویژن مدل TS۵۵۰-AWD/ASD گزینه مناسبی برای شما باشد.

لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است یخچال فریزرهای موجود در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

قیمت روز یخچال + جدول / ۲۹مهرماه