۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام ایران خودرو ( لینک رانا پلاس )

۲۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۹
کد خبر: 571156
ثبت نام ایران خودرو ( لینک رانا پلاس )

جزییات ثبت نام رانا پلاس در بیست و چهارمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، اعلام شد.

برای ثبت نام رانا پلاس اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت ایران خودرو بیست و چهارمین طرح فروش فوق العاده محصولات خود را از روز سه شنبه 20مهر ماه 1400 آغاز کرده است. در این مرحله چهار خودرو شامل دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، پژو 207 دستی، رانا پلاس و پژو پارس بنزینی با قیمت قطعی و موعد تحویل 90 روزه به فروش خواهند رسید. متقاضیان می‌توانند از طریق وب‌سایت فروش ایران خودرو، درخواست خود را جهت شرکت در فرایند قرعه‌کشی یکی از محصولات مذکور، ثبت کنند. لازم به ذکر است متقاضیان تا روز جمعه 23مهر فرصت دارند که در مرحله بیست و چهارم فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو شرکت کنند. در این طرح قیمت رانا پلاس حدودا برابر 180میلیون و 392هزار تومان اعلام شده و در صورت انتخاب شدن در قرعه کشی، مشتری باید ظرف مدت سه روز مبلغ مورد نظر را به حساب شرکت ایران خودرو واریز کند.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

رانا پلاس

معرفی رانا پلاس

 رانا پلاس یکی از جدیدترین تولیدات شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود که از سال ۱۳۹۹ روی خط تولید این کمپانی حاضر شده و نسبت به رانا معمولی برخی اصلاحات را تجربه کرده است.

از لحاظ تغییرات ظاهری می‌توان به استفاده از دی‌لایت نئونی و تغییر گرافیک داخلی چراغ‌های جلو و عقب، جلوپنجره متفاوت، دستگیره‌ها به همراه زه‌ جانبی همرنگ بدنه و آینه‌های برقی راهنمادار طرح جدید اشاره کرد. درون کابین هم از غربیلک فرمان مشابه پژو ۲۰۷ ، مجموعه دسته راهنما و دسته برف‌پاک‌کن طرح جدید، روکش صندلی جدید و تودری ها با طرح متفاوت استفاده شده است.

رانا پلاس از نظر فنی تفاوت چندانی با رانا ال ایکس ندارد و از همان موتور ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ ۲۰۶ تیپ پنج، یعنی پیشرانه tu5 پژو نیرویی برابر با ۱۰۵ اسب بخار قدرت در دور موتور ۵۸۰۰ و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر در دور موتور ۴۰۰۰ دریافت می‌کند؛ توان موتور رانا پلاس هم توسط یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی در اختیار چرخ‌های جلو قرار می‌گیرد.

حداکثر سرعت رانا پلاس به حدود ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و شتاب صفر تا ۱۰۰ آن معادل ۱۲ ثانیه اعلام شده است. ضمنا مصرف سوخت این خودرو در جاده برابر ۵.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است و این رقم به طور متوسط تا ۶.۹ لیتر در سیکل ترکیبی به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، افزایش پیدا می‌کند. باک سوخت رانا پلاس هم برابر ۵۰ لیتر ظرفیت دارد و درون صندوق عقب آن گنجایشی برابر با ۴۰۰ لیتر یافت می‌شود که در رفع نیازهای خانواده‌های ۴ تا ۵ نفره کفایت خواهد کرد.

گفتنی است که شرکت ایران خودرو گیربکس شش سرعته دستی MT6 را برای نصب در رانا پلاس مهیا کرده تا در کنار موتور tup5 به قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر به کار گرفته شود. البته در مرحله بیست و چهارم طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، صرفا همان گیربکس پنج دنده روی رانا پلاس نصب می‌شود.