۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام ایران خودرو ( دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک )

۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۲۱:۵۰
کد خبر: 569800
 ثبت نام ایران خودرو ( دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک )

شرکت ایران خودرو پیش فروش یک ساله برخی محصولات خود شامل: دنا پلاس توربو دنده دستی، رانا پلاس، پژو 207 دستی با سقف شیشه‌ای، سورن پلاس و دنا پلاس توربوشارژ دنده اتوماتیک را از روز چهارشنبه 14 مهر 1400 با قیمت غیرقطعی و موعد تحویل شهریور و مهر 1401 آغاز کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، طبق ضوابط مندرج در جدیدترین بخشنامه پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه مهر 1400، در این طرح مبلغ پیش‌پرداخت برای ثبت نام دنا پلاس توربوشارژ دستی معادل 114 میلیون و 159 هزار تومان اعلام شده است.

 مشتریان می‌توانند تا تاریخ یکشنبه 18 مهرماه 1400 با مراجعه به وبسایت فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام دنا پلاس توربو دنده ای اقدام کنند. کلیه محدودیت‌های قبل در این مرحله فروش نیز وجود دارد و افراد منتخب در قرعه‌کشی به مدت پنج روز فرصت دارند تا مبلغ پیش‌پرداخت جهت ثبت نام نهایی دنا پلاس توربو دنده ای را به حساب ایران خودرو واریز کنند. لازم به ذکر است که دنا پلاس توربوشارژ دستی در این مرحله با رنگهای مشکی، سفید و خاکستری متالیک عرضه می‌شود.

مشخصات دنا پلاس توربوشارژ دستی

دنا پلاس در سال 1395 به عنوان نسخه فیس لیفت دنا معمولی رونمایی شد و در قسمتهایی نظیر گرافیک داخلی چراغ‌های جلو و عقب و نیز استایل درهای جانبی، نسبت به دنا تفاوت داشت. همچنین برخی آپشن‌های بیشتر مثل: سانروف، کروز کنترل، دوربین دید عقب، ایربگ جانبی، صفحه لمسی بزرگتر از قبل و دیلایت نیز به لیست آپشن های دنا پلاس ضمیمه شد.

دنا پلاس ابتدا از لحاظ فنی اختلافی با سمند ef7نداشت اما شرکت ایکو به منظور افزایش قدرت این سدان ملی، موتورEF7  توربوشارژ را به خدمت این خودرو درآورد و محصول جدید را دنا پلاس توربو نامید.

دنا پلاس توربو از موتور ۱.۷ لیتری توربوشارژ خود نیرویی برابر ۱۵۰ اسب بخار قدرت در 5500 دور و ۲۱۵ نیوتن متر گشتاور در 2200-4800 دور دریافت می‌کند. شتاب ۰ تا صد این سدان 1262 کیلوگرمی نیز برابر 10 ثانیه اعلام شده است.

حداکثر سرعت دنا پلاس توربو دستی حدود ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت بوده و به طور متوسط برابر 7.94 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سوخت مصرف می‌کند.

شاخص‌ترین آپشن‌های نسخه فول آپشن دنا پلاس توربو دنده ای موارد زیر را دربرمی‌گیرد:

سیستم تثبیت سرعت یا کروز کنترل، سانروف، تهویه اتوماتیک با دریچه عقب، صندلی‌ راننده و سرنشین جلو با تنظیمات 8 حالته برقی، فرمان هیدرولیک با کلیدهای کنترل  MFCو روکش چرمی، سنسور پارک عقب، چراغ‌های مه شکن، دیلایت، نمایشگر لمسی ۷ اینچی با سامانه رهیاب، دوربین دید عقب، بلوتوث، چهار ایربگ جلو و جانبی، آینه‌های جانبی تاشونده برقی ترمز ضدقفل ABS و توزیع نیروی ترمز EBD .