۰ نفر

سهامداران فولاد مبارکه بخوانند(۱۴۰۰.۰۷.۱۲)

افت ارزش معاملات فولاد مبارکه

۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۶
کد خبر: 568261
افت ارزش معاملات فولاد مبارکه

فولاد، امروز در معاملات پایانی خود با افت نیم درصدی، قیمت ۱۰,۷۹۰ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم از تعداد ۴۰میلیون برگه سهم عبور کرد.

اخبار روزانه «فولاد» را از  اینجا  دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با افت نیم درصدی، قیمت ۱۰,۷۹۰ریال را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۸۳۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود نیم درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۴۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۷۹۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فولاد، حقیقی‌ها بیش از چهار میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از هشت هزار واحد و حقوقی‌ها بیش از ۷۳۶هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها بیش از ۱۱هزار واحد و حقوقی‌ها ۷۱۲هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز فولاد به رقم ۴۵میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۶۵درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۳۵درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از سوی دیگر، ۳۰میلیون برگه سهم (۷۵درصد) را اشخاص حقیقی و ۱۰میلیون برگه سهم (۲۴درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فولاد برای دومین روز متوالی در مدار نزولی باقی ماند و با افت ارزش معاملات همراه شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدفولاد