۰ نفر

سهامداران فولاد مبارکه بخوانند(۱۴۰۰.۰۷.۰۷)

فولاد با سبزپوشی به استقبال هفته آینده رفت

۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۲
کد خبر: 566779
فولاد با سبزپوشی به استقبال هفته آینده رفت

فولاد امروز در معاملات پایانی خود، با رشد دو و نیم درصدی قیمت ۱۰,۵۶۰ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم، از تعداد ۶۰میلیون برگه سهم عبور کرد.

اخبار روزانه «فولاد» را از  اینجا  دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با رشد دو و نیم درصدی قیمت ۱۰,۵۶۰ریال را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۴۸۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۶۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۵۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فولاد، حقیقی‌ها بیش از دو میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها، به بیش از ۱۲هزار واحد و حقوقی‌ها بیش از ۹۲۲هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها بیش از ۱۳هزار واحد و حقوقی‌ها ۷۹۲هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز فولاد، به رقم ۶۵میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۶۵درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۳۵درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۴۲میلیون برگه سهم (۶۹درصد) را اشخاص حقیقی و ۱۹میلیون برگه سهم (۳۱درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فولاد، با ثبت رشد یک و نیم درصدی به مدار صعودی بازگشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدفولاد