۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام ایران خودرو ( هایما S7 پلاس )

۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۳
کد خبر: 565565
ثبت نام ایران خودرو ( هایما S7 پلاس )

شرایط فروش هایما S7 پلاس با قیمت قطعی ویژه مهرماه 1400 اعلام شد.

برای ثبت نام ایران خودرو اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

به گزارش اقتصاد آنلاین ، ایران خودرو قیمت جدید هایما S7 پلاس ویژه مهرماه را اعلام کرد. قیمت هایما S7 پلاس از سوی ایران خودرو 675 میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به نرخ قبلی این خودرو، 30 میلیون تومان افزایش را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید شرایط فروش هایما S7 پلاس ویژه مهرماه را مشاهده کنید که از سوی ایران خودرو ارایه شده است.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

ثبت نام ایران خودرو

شرایط فروش هایما S7 پلاس

هایما S7 پلاس نسخه مجهزتر از هایما S7 توربوشارژر است که از سال 1400 به برنامه تولید ایران خودرو اضافه شد. آینه‌های طرح جدید و گل‌پخش‌کن‌های جلو تنها تغییراتی ظاهری این خودرو در نمای خارجی هستند اما بیشتر تغییرات را در داخل خودرو می‌توانیم مشاهده کنیم.طراحی داشبورد هایما S7 پلاس در مقایسه با نسخه قبلی به کلی تغییر کرده است و پنل‌ لمسی بزرگی را در کابین این خودرو می‌توان مشاهده کرد. تریم چرمی خودرو نیز جلوه‌ای جدید دارد و با نمونه‌های پیشین متفاوت است.

ثبت نام ایران خودرو

با وجود تغییرات ظاهری، تفاوت فنی میان هایما S7 پلاس و هایما S7 توربوشارژر وجود ندارد و زیر کاپوت هر دو خودرو پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژر با 170 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور قرار دارد و گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد.