۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سنگین‌ ترین صف‌ های خرید و فروش در بورس امروز / عرضه‌ها از تقاضا پیشی گرفتند!

۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۰۱
کد خبر: 564585
سنگین‌ ترین صف‌ های خرید و فروش در بورس امروز / عرضه‌ها از تقاضا پیشی گرفتند!

خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز از رقم ۱۲۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت انبوه‌سازی، املاک و مستغلات بیش از سایرین بود و همچنین سهام عمران و سازندگی قزوین ۴۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

اقتصادآنلاین امیر مهدی زاده؛  در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۴۶۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۵۸۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۲۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «ثقزوی»، «آپ» و «شپلی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام عمران و سازندگی قزوین ۴۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «شکام»، «اتکای» و «فسبزوار» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۴۴۰میلیارد تومان (۹۶درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۳۵میلیارد تومان (۴۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۵نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۹نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف «ثقزوی» به ۶.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۷۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «مواد و محصولات دارویی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «بیمه‌ و صندوق ‌بازنشستگی» با تقاضای خرید ۱۱۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۵۴درصد از هزار و ۴۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۲۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۷درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و ۲۸۵میلیارد تومان خواهد رسید.

16635119-0232-4654-a743-c349c59c32b0

885c6c72-e5b2-4142-ae66-18eb9989f2d5