۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌ دهد؛

بازگشت بیت‌ کوین به کانال ۴۳هزار دلاری / روند رمزارز مشهور صعودی خواهد بود یا نزولی؟

۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۲۷
کد خبر: 564464
بازگشت بیت‌ کوین به کانال ۴۳هزار دلاری / روند رمزارز مشهور صعودی خواهد بود یا نزولی؟

بیت‌کوین که روز سه‌شنبه افت قابل توجهی تجربه کرد، مجددا توانست به کانال 43هزار دلاری بازگردد.

اقتصاد آنلاینمهسا نجاتی؛ با افزایش توجه به سمت قانون‌گذاران ایالات متحده، بیت‌کوین روز سه‌شنبه تا کانال 40هزار دلاری نیز سقوط کرد.

داده‌های کوین‌تلگراف و تریدینگ ویو نشان می‌دهد که بیت‌کوین پیش از اظهارات جدید گری گنسلر، رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار، در کانال 43هزار دلاری در گردش بوده است.

پس از اینکه بیت‌کوین مجددا سطح حمایتی 40هزار دلاری را روز گذشته برای اولین بار از تاریخ 6گوست آزمایش کرد، تقریبا به ثبات رسید.

در حالی که برخی معامله‌گران تا حدودی به چشم‌انداز صعودی باور دارند، سنگینی سایه وضعیت اورگراند بر روند بازار کاملا محسوس بود.

با این حال، یکی از معامله‌گران مشهور در  Crypto Bullet اظهار کرد: "من نسبت به این افزایش قیمت خوش‌بین نیستم. قطعا مشاهده قدرت گرفتن بیت‌کوین بسیار خوب است، اما من هنوز نسبت به روند آن دیدگاه نزولی دارم."

وی افزود که اگر بیت‌کوین بتواند کانال 46هزار و 500دلار را مجددا پس بگیرد، ممکن است روند صعودی مجددا مشاهده شود.

همچنین یکی از تحلیلگران پلتفرم معاملاتی Decentrader در کانال تلگرام خود نوشت: "پس گرفتن کانال 45هزار دلاری، به عنوان پشتیبانی برای روند صعودی عمل خواهد کرد."

در همین حال، برخی از سرمایه‌گذاران، در انتظار اظهارات گنسلر، در خصوص روند استیبل‌کوین‌ها بودند.

از طرفی، در مورد چین، تحلیلگران رویکردی بلندمدت در نظر گرفتند و بر این باور بودند اتفاقاتی مانند مشکلات اورگراند، به طور مستقیم بر وضعیت فعلی بیت‌کوین تاثیر گذاشته است.

با این حال، بر اساس سوابق تاریخی، پس از سقوط بیت‌کوین به کانال 3هزار و 600دلاری در مارس 2020، سکوی پرتابی برای صعود این رمزارز به بالاترین سطح خود فراهم شد.

به این ترتیب، نگرانی‌هایی مانند افزایش ذخایر ارزی در صرافی بزرگ بایننس کوین، کمتر مورد توجه قرار گرفت.

یکی از کارشناسان گفت: "افزایش موجودی بیت‌کوین در بایننس کوین، ناشی از فروش از سوی چین است. با این حال، این موضوع روندی چند هفته‌ای بوده و جریان کلی مبادلات طی چند روز گذشته خنثی باقی مانده است."