۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سنگین‌ ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز / صف خرید فجهان هم عرضه شد!

۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۵۴
کد خبر: 564244
سنگین‌ ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز / صف خرید فجهان هم عرضه شد!

خالص تقاضا برای خرید سهام در بورس امروز از رقم ۱۱۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت فلزات اساسی به ثبت رسید و همچنین سهام پارس فولاد سبزوار ۵۱۰میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

اقتصادآنلاین امیر مهدی زاده؛  در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۶۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۶۵۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۱۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «فسبزوار»، «اتکای» و «توسن» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پارس فولاد سبزوار ۵۱۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «مدیریت»، «برکت» و «وشمال» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۷۳۵میلیارد تومان (۹۶درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۳۳۵میلیارد تومان (۵۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۶نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۸نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) به ۵.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فلزات اساسی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۵۱۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بیمه‌ و صندوق ‌بازنشستگی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۶۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با فشار فروش ۱۰۵میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۶۷درصد از هزار و ۴۲۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۳۲۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۶۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و ۷۴۰میلیارد تومان خواهد رسید.

ac40069a-74ee-4646-a2bf-f595698e2096

4833af78-d72f-4061-93dd-81c73e76edf3