۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌ دهد؛

ثبت نام خودرو / فروش فوق العاده ساینا سایپا

۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۱۴
کد خبر: 564111
ثبت نام خودرو / فروش فوق العاده ساینا سایپا

دومین دوره فروش فوق‌العاده محصولات سایپا ویژه شهریور ۱۴۰۰ از امروز دوشنبه ۲۹ شهریور ماه آغاز شده و به مدت دو روز ادامه دارد. در این مرحله چهار مدل از محصولات خانواده ساینا و کوییک به فروش خواهد رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، متقاضیان پس از ورود به حساب کاربری خود در وبسایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا، می‌توانند نسبت به ثبت نام ساینا S به قیمت ۱۴۲ میلیون و ۵۳۷ هزار تومان اقدام کنند. این خودرو تنها به رنگ سفید قابل سفارش است و در صورتی که تعداد خریداران آن از حد مجاز فراتر برود، مشتریان نهایی از طریق قرعه کشی انتخاب خواهند شد. لازم به تذکر است که در دومین طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا ماشین ساینا S حداکثر ظرف مدت ۹۰ روز به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

معرفی ساینا S

شرکت سایپا در سال 13۹۹ دستی به سروگوش سدان ساینا کشید و نمونه فیس‌لیفت آن را با نام ساینا S و G راهی بازار کرد که در این میان ساینا S حکم نسخه لوآپشن را داشت و به امکانات کمتری مجهز بود. عمده تغییرات ساینا نیوفیس به تحول گرافیک چراغ‌های جلو، استفاده از جلوپنجره مزین به قاب کروم رنگ، تغییر طراحی سپر جلو و همچنین تغییر کلی نمای عقب به‌ویژه چراغ‌های آن ارتباط پیدا می‌کند که در مجموع، ظاهری نسبتا جدید و باوقارتر برای ساینا نیوفیس رقم زده است.

داخل کابین ساینا اس از غربیلک فرمان و صفحه آمپر نو بهره برده شده که تا حدی می‌تواند حس بهتری به راننده منتقل کند و تجربه رانندگی تقریبا هیجان‌انگیزتری را با ساینا اس برای راننده رقم بزند. متریال داشبورد و رودری‌ها تغییری نکرده و از پلاستیک خشک تشکیل شده است.

پیشرانه ساینا S تفاوت زیادی با موتور تیبا و ساینا معمولی ندارد. البته سیستم سیم گاز از آن حذف شده و در عوض دریچه گاز برقی جایگزینش شده است. استاندارد آلایندگی موتور ساینا s هم به یورو ۵ ارتقا پیدا کرده است. موتور ۴ سیلندر ۸ سوپاپ ساینا اس قدرتی برابر با ۸۷ اسب بخار و گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می‌کند و آن را به یک گیربکس ۵ دنده دستی جهت انتقال به سمت چرخ‌های جلو، تحویل می‌دهد.

ساینا اس حدود ۱۰۵۵ کیلوگرم وزن داشته و می‌تواند ظرف مدت تقریبی ۱۳ ثانیه از حالت درجا به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. بیشترین سرعت این محصول سایپا هم برابر ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت ارزیابی می‌شود. همچنین متوسط مصرف سوخت ساینا اس برابر ۷.۰۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بوده و باک بنزین آن ۴۱ لیتر گنجایش دارد. تعلیق جلو از نوع مکفرسون، تعلیق عقب ترشن بیم و حجم صندوق ۳۷۰لیتر، دیگر مشخصات فنی ساینا اس را به اطلاع شما می‎رساند.