۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام سایپا / فروش فوق العاده کوییک

۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۳۶
کد خبر: 564082
ثبت نام سایپا / فروش فوق العاده کوییک

جدیدترین شرایط فروش فوق العاده محصولات سایپا برای ثبت نام کوییک معمولی اعلام شد.

ثبت نام خودرو کوییک سایپا

به گزارش اقتصاد آنلاین، شرکت سایپا در دومین دوره فروش فوق‌العاده محصولات خود ویژه شهریور ۱۴۰۰ که از امروز دوشنبه ۲۹ شهریور ماه آغاز شده و به مدت دو شبانه‌روز ادامه دارد، چهار مدل از محصولات خانواده کوییک و ساینا را عرضه کرده است.

مشتریان پس از ورود به حساب کاربری خود در وبسایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا، می‌توانند نسبت به ثبت نام کوییک معمولی با رینگ فولادی به قیمت ۱۴۱ میلیون و ۶۲ هزار تومان اقدام کنند. این خودرو تنها با رنگ سفید عرضه می‌شود و در صورتی که تعداد سفارش دهندگان آن از ظرفیت مجاز فراتر برود، برگزیدگان نهایی از طریق قرعه کشی انتخاب خواهند شد. لازم به ذکر است که خودرو کوییک با گیربکس معمولی و رینگ فولادی حداکثر ظرف مدت ۹۰ روز در دومین طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا به خریدار تحویل داده می‌شود.

معرفی کوییک معمولی

شرکت سایپا بعد از به‌روزرسانی پلتفرم پراید و ارتقای نسبی سطح امنیت آن، خانواده جدیدی از محصولات خود را تحت پلتفرم ایکس ۲۰۰ به بازار کشور ارائه کرد و خودروهایی همچون تیبا، ساینا و کوییک را به بازار فرستاد. هاچبک کوییک که تا حدودی سعی دارد خود را به خانواده کراس اوورهای کوچک نیز نزدیک کند، نخستین مرتبه در سال ۹۵ رونمایی شد و با مدل ۹۷ به دست مشتریان داخلی رسید. این خودرو ایرانی از لحاظ فنی تفاوت چندانی با تیبا ندارد و از همان موتور ۴ سیلندر ۸ سوپاپ با کد شناسایی m15 استفاده می‌کند. حداکثر قدرت موتور کوییک برابر با ۸۷ اسب بخار اعلام شده و نهایت گشتاور آن هم به رقم ۱۲۸ نیوتن متر می‌رسد. یک گیربکس ۵ دنده دستی نیز مسئول انتقال قدرت موتور کوییک دنده ای به سمت چرخ‌های جلو است.

قیمت کوییک

کوییک دستی حدود ۱۰۶۵ کیلوگرم وزن دارد و می‌تواند ظرف مدت ۱۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. نهایت سرعت این هاچبک سایپا هم برابر ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت ارزیابی می‌شود. همچنین متوسط مصرف سوخت کوییک معمولی با گیربکس دستی برابر ۷لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بوده و باک سوخت آن ۴۱ لیتر ظرفیت دارد.

از لحاظ امکانات نیز باید بدانید که تجهیزات قابل توجهی در نسخه دنده ای کوییک به کار گرفته نشده و شاخص‌ترین موارد آن شامل آپشن‌های زیر خواهد بود: سنسور پارک عقب، تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک یا دیجیتال، روف رک یا میله باربند سقفی، دستگیره آسان بازشو، مه شکن جلو و عقب، دماسنج، دو کیسه هوا، ترمز ضد قفل ABS ، ترمز توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، آینه جانبی برقی، شیشه‌بالابرهای برقی جلو و عقب، ایموبلایزر، کامپیوتر سفری، گرمکن شیشه عقب، برف پاک کن عقب، ریموت کنترل، قفل مرکزی، صندلی‌های عقب تاشونده، ایزوفیکس، تنظیم دستی ۶ حالته صندلی راننده، تنظیم ۴ حالته دستی صندلی سرنشین جلو و سیستم صوتی با ۴ اسپیکر.

ثبت نام سایپا