۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام ایران خودرو ( خودرو تارا)

۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۱۷
کد خبر: 563317
ثبت نام ایران خودرو ( خودرو تارا)

طرح پیش فروش محصول تارا از فردا یکشنبه ۲۸ شهریورماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود. موعد تحویل محصول از ۸ تا ۱۲ ماه آینده پیش بینی شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو که در بدو ورود، مورد استقبال بازار و مشتریان قرار گرفته، در طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه می‌شود. اردیبهشت تا مهر ۱۴۰۱ زمان تحویل خودروهای ثبت نامی است.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، به منظور تنوع بخشی به رنگ محصول در این طرح، تارا به رنگ های نقره‌ای، خاکستری، مشکی آبنوس،‌ آبی رویال و آبی کبود عرضه شده است. در برنامه ریزی صورت گرفته، در آینده نزدیک، رنگ های خاص سفارشی نیز به طیف رنگ های محصول تارا افزوده خواهد شد.

تارا خودرویی خانوادگی، ایمن، مناسب برای تردد در شهر و سفرهای جاده ای، دارای استانداردهای ایمنی و رفاهی مدرن بوده و در ابتدای ورود به بازار با استقبال بالای مشتریان روبرو شده است.

ایران خودرو برنامه افزایش ظرفیت تولید این محصول را براساس تقاضای بازار در دستور کار دارد. دستیابی به بالاترین سطح کیفی محصول تارا از اولویت های این خودروساز است.

گفتنی است، در طرح پیش فروش تارا، متقاضیان نهایی که پس از قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه مشخص خواهند شد، با پرداخت مبلغ ۱۴۵ میلیون تومان نسبت به ثبت نام اقدام خواهند کرد. مراسم قرعه کشی به صورت زنده از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

تارا