امروز معامله‌گرها ۲۱۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و چهار درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری هامون صبا معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود ۶هزار و ۷۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «برکت»، «شبندر»، «فولاد»، «خودرو» و «دی» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۲۱۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت دست به دست شد، پالایش نفت بندرعباس پس از معاملاتی به ارزش ۱۳۰میلیارد تومان دوم شد و فولاد مبارکه اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام مواد اولیه دارویی البرز بالک (دبالک) با رشد ۱۰.۴درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۷۴۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات ۶۹۰میلیارد تومانی دوم شد و «سرمایه گذاری‌ها» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز چهار درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری هامون صبا (وهامون) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هفت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۶۴نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.06.22

رتبه بندی ارزش معاملات 00.06.22.gif