۰ نفر

اعلام نتایج آخرین آزمون استخدامی آموزش و پرورش

۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۳۲
کد خبر: 560179
اعلام نتایج آخرین آزمون استخدامی آموزش و پرورش

بر اساس اعلام دانشگاه فرهنگیان؛ افرادی که مولفه های مهم «کارآموزی و فرهنگی» را سپری نکرده و در آزمون جامع ۱۲ شهریور شرکت کردند، می توانند فقط برای آگاهی و رؤیت نمره آزمون کتبی خود با ورود به سامانه، اعلام شده اقدام کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد: گروه دوم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش از امروز با ورود به «سامانه مروارید» به نشانی HR.CFU.AC.IR از نتایج آزمون جامع مطلع شوند.

از مجموع ۲۷ هزار و ۹۰۶ نفر شرکت کننده در «آزمون جامع برگزار شده گروه دوم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش»، ۹۳.۴ درصد موفق به کسب حد نصاب نمره لازم به منظور کسب گواهی صلاحیت حرفه معلمی و تسهیل فرآیند استخدام در آموزش و پرورش شده اند.

 احتساب ۶۵ درصد نمره در آزمون جامع ،شرط قبولی و موفقیت تعداد ۲۶ هزار و ۶۳ نفر از مجموع کل افراد شرکت کننده در آزمون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش است و افراد با کسب نمره قبولی، در مولفه های «کارآموزی و فرهنگی» مجاز به شرکت در آزمون و با دریافت نمره قبولی در بخش کتبی موفق به «دریافت گواهی صلاحیت حرفه معلمی» شده اند.

در صورتی که حد نصاب نمره کارآموزی افراد شرکت کننده در آزمون ۱۴ یا بالاتر و همچنین حد نصاب نمره فرهنگی ۱۲ و یا بالاتر باشد، قبول نشدن افراد در آزمون، مربوط به بخش کتبی آزمون پایانی جامع است.

همچنین، نمرات مولفه های کارآموزی و فرهنگی، قابل رویت در کارنامه منتشر شده شرکت کنندگان در آزمون بوده و در صورتی که فرد شرکت کننده در آزمون حتی در یکی از بخش های هفت گانه مؤلفه فرهنگی شرکت نکرده باشد، نمره مولفه مذکور برای وی ثبت نشده است.

در این گزارش آمده است؛ افرادی که مولفه های مهم «کارآموزی و فرهنگی» را سپری نکرده و در آزمون جامع ۱۲ شهریور شرکت کردند، می توانند فقط برای آگاهی و رؤیت نمره آزمون کتبی خود با ورود به سامانه، اعلام شده اقدام کنند.

افراد معترض به نتایج آزمون هم می توانند پس از رؤیت نتیجه آزمون از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۱۶ شهریور تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۷ ماه جاری نسبت به ثبت اعتراض خود در «سامانه مروارید» اقدام کنند.

همچنین، با توجه به برگزاری آزمون «گروه سوم» مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در فصل پاییز،  افرادی که به هر دلیل موفق به کسب حد نصاب نمره نشده اند، می توانند همراه با این گروه در آزمون شرکت و تلاشی مجدد برای کسب موفقیت در آزمون داشته باشند.

نتایج اعلام شده آزمون مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش، ملاک عمل مسئولان ذیربط در آموزش و پرورش به منظور شروع فرآیند استخدام و تسریع و تسهیل صدور احکام افراد قبول شده در آزمون است و همه قبول شدگان می توانند جزئیات مربوط به فرایند تبدیل وضعیت خود را از مراجع رسمی وزارت آموزش و پرورش پیگیری کنند.