۰ نفر

قبرهای لاکچری و ۴میلیاردی در تهران؟ +فیلم

۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۳۰
کد خبر: 559050
قبرهای لاکچری و ۴میلیاردی در تهران؟ +فیلم

ماجرای آرامگاه گران قیمت درامامزاده صالح تهران چیست؟ تولیت امامزاده صالح دراین باره گفت: قبرهایی با قیمت ۳ تا ۱۰ میلیارد تومان خرید و فروش نمی شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، احسان بی آزار تهرانی افزود: شایعه شارژ ماهانه میلیونی قبور کذب محض است و حتی برخی از قبور این مکان برای علما و خانواده های شهدای منطقه رایگان است.

بی‌آزار تهرانی گفت: خرید و فروش قبر در امامزاده صالح همچون سایر امامزاده‌ها صورت می‌گیرد، اما چنین قیمت‌های نجومی وجود ندارد.

وی گفت: ما طرح توسعه امامزاده صالح (ع) را پیگیری می‌کنیم و امامزاده بودجه‌ای ندارد و همه فعالیت‌های ما با کمک خیران و مردم انجام می‌شود. اکنون حدود ۵۰۰ متر از اراضی اطراف حرم هنوز آزادسازی نشده که قصد داریم با خرید ۵ ملک باقی مانده، صحن و شبستان حرم را توسعه داده و یک پارکینگ عمومی در جوار حرم احداث کنیم.

بی‌آزار تهرانی ادامه داد: کسی که در خرید این اراضی به ما کمک کند، یک قبر به او هدیه خواهیم داد. البته این امر به معنای آن نیست که کسی با پولی که می‌دهد تا زمین‌های اطراف آزاد شود، قبر برای خود خریداری می‌کند؛ بلکه ما در نظر داریم قبری به او هدیه دهیم. البته تاکنون چنین اقدامی صورت نگرفته است.