۰ نفر

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(۲۴ مرداد)

فولاد مبارکه سبزپوش شد

۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۲
کد خبر: 553761
فولاد مبارکه سبزپوش شد

سهام فولاد مبارکه اصفهان، در آخرین روز معاملاتی هفته یک درصد رشد را تجربه کرد. از طرفی بیشترین خروج پول حقیقی‌ها با حدود ۳۰میلیارد تومان، متعلق به فولاد بود.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، برخلاف روز گذشته، سبز‌پوش شد و حدود یک درصد رشد کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«فولاد» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۱۲۲۰تومان آغاز کرد. قیمت این سهام روندی صعودی در پیش گرفت و آخرین روز معاملاتی هفته را در محدوده ۱۲۴۰تومان به پایان رساند. همچنین بیشترین خروج پول افراد حقیقی متعلق به گروه «فلزات اساسی» بود. این نماد نیز با حدود ۳۰میلیارد تومان بیشترین خروج پول را در بورس امروز به ثبت رساند. گفتنی است در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس ۱۹هزار و ۱۹۷واحد رشد کرد که ۸۷۲واحد آن متعلق به این نماد بود.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۴۶۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته دو درصد افزایش یافته است. همچنین بیش از ۱۵۶میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۳۳۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۱۹۲میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۵۸درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۴۲درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۱۱۵میلیون برگه سهم(۷۳درصد) را اشخاص حقیقی و حدود ۴۱میلیون برگه سهم(۲۷درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۱۴هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها حد.د ۱.۴میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها ۱۵هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها یک میلیون سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد24مرداد