خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۳۲۵میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت زراعت و خدمات وابسته به ثبت رسید و همچنین سهام سپید ماکیان ۳۵۵میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۲۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۸۷۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود ۳۲۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «سپید»، «مدیریت» و «کنور» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سپید ماکیان ۳۵۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «غدام»، «کدما» و «ثالوند» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۹۵۵میلیارد تومان (۷۹درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۵۵۰میلیارد تومان (۶۳درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۹نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۰نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف خوراک دام پارس (غدام) به هفت درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«زراعت و خدمات وابسته» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۳۴۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۲۵۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» با فشار فروش ۱۵۵میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۵۶درصد از دو هزار و ۸۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۷۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۱۸درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و ۸۴۰میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن‌ها کلیک کنید

برترین صفوف خرید فروش24.05.1400

نقشه صفوف 24.05.1400