خالص عرضه سهام تا رقم پنج هزار میلیارد تومان پیش رفت.

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری؛ در ساعت ۱۰:۱۵ جمع صف‌های خرید به حدود چهار هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش ۹ هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با چهار هزار و ۹۲۰ میلیارد تومان به نفع صف‌های فروش سنگینی می‌کند.

تا این ساعت بیشترین سفارش در صفوف خرید «وآیند»، «برکت» و «ثشاهد» به چشم می‌خورد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «فولاد»، «شبندر» و «شتران» در نوبت انتظار است به طوری که فقط برای سهام فولاد مبارکه اصفهان هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد ؛ گفتنی است حجم صف بانک دی به ۱.۷ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان (۲۷ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر شش هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان (۶۸ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۰۶ نماد و حجم صف‌های فروش در ۴۴ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه "سیمان" بیشترین سفارشات خرید را با برآیند ۶۶۰ میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند و از سویی دیگر گروه‌های "فلزات اساسی" و "فرآورده‌های نفتی" به ترتیب با فشار فروش دو هزار و ۱۲۰ و هزار و ۷۷۰ میلیارد تومانی همراه هستند.

این جدول حدود ۴۶ درصد از ۱۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هفت هزار و ۹۸۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۷۴ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۲۱ هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

صفهای خرید و فروش بورس 4.28