با توجه به نظرسنجی انجام شده در خصوص استراتژی‌های محبوب صاحبان کسب و کارهای کوچک برای بازاریابی، استفاده از رسانه‌های اجتماعی در جایگاه نخست قرار گرفت.

اقتصادآنلاین - مهسا نجاتی؛ بر اساس گزارش ارائه شده توسط Keap، حدود نیمی از صاحبان کسب و کارهای کوچک در ایالات متحده، در سال جاری، از رسانه‌های اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی پیش‌برد بازاریابی خود استفاده کرده‌اند. در میان کسانی که از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، حدود سه نفر از ده نفر برنامه‌ریزی کرده‌اند که میزان استفاده خود از این رسانه‌ها را در سال جاری افزایش دهند.

در ادامه قابل ذکر است که حدود یک سوم از صاحبان کسب و کارهای کوچک گفته‌اند که رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات دیجیتال، بازاریابی به وسیله ایمیل، جست و جوگرها، بازاریابی محتوا و تبلیغات چاپی یا ایمیل مستقیم، بخشی از استراتژی بازاریابی آنها نبوده است.

همانطور که در نمودار مشاهده می‌شود، جایگاه دوم را در لیست استراتژی‌های صاحبان کسب و کارهای کوچک، با میزان 23درصد به بخش تبلیغات دیجیتالی اختصاص دارد.

در نمودار ارائه شده، استراتژی‌های استفاده شده برای بازاریابی توسط صاحبان کسب و کارهای کوچک در سال جاری را مشاهده می‌کنید؛

photo_2019-06-01_17-10-38