۰ نفر

عصرونه خوشمزه چی بپزیم؟؛ طرز تهیه بیسکوییت دارچینی

۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۴
کد خبر: 675106
عصرونه خوشمزه چی بپزیم؟؛ طرز تهیه بیسکوییت دارچینی

بیسکوییت دارچینی یک بیسکویت فوق العاده خوشمزه است که طعم عالی دارد. شما می توانید در این بخش طرز تهیه بیسکویت دارچینی آشنا شوید. این شیرینی بین المللی محبوبیت زیادی دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ یکی از انواع بیسکویت های طعم دار و خوشمزه، بیسکویت دارچینی است که هم خاصیت زیادی دارد و هم مزه ای فوق العاده را با آن تجربه می کنید. این بیسکوییت در میان تمام ملت ها طرفدار دارد. در این بخش می توانید با طرز تهیه بیسکویت دارچینی آشنا شوید.

تهیه انواع بیسکویت های خانگی کار بسیار ساده ای است. اگر می خواهید، طعم فوق العاده ای از بیسکوییت های خانگی را تجربه کنید، علاوه بر تهیه بیسکویت دارچینی شما می توانید پخت نان رول دارچینی و شیرینی دارچینی را نیز امتحان کنید.


چای بیسکوییت

طرز تهیه بیسکوییت دارچینی

مواد لازم

    تخم مرغ: ۱ عدد

    روغن مایع: ۱/۳ لیوان

    شکر: ۱/۳ لیوان

    آرد: یک و نیم لیوان

    بکینگ پودر: ۱ قاشق چای خوری

    پودر دارچین: ۱/۲ قاشق چای خوری

    وانیل: نوک قاشق چای خوری

طرز تهیه بیسکویت دارچینی لذیذ

بیسکوییت دارچینی لذیذ

برای آماده کردن این بیسکویت فوق العاده باید ابتدا تخم مرغ و شکر را با یکدیگر ترکیب کنید. مقداری وانیل و پودر دارچین به آن اضافه نمایید. این مواد باید با دور تند همزن به خوبی ترکیب شود. مدت زمان کافی برای دور تند ۷ تا ۱۰ دقیقه می باشد. در این مرحله باید یک ترکیب سفید و کشدار داشته باشید.

روغن مایع را به مخلوط شکر و تخم مرغ ها اضافه نمایید. حالا باید در حدی که مواد با یکدیگر ترکیب شوند، به مدت ۱ دقیقه با دور تند هم بزنید. بعد از اینکه مواد یکدست شد، باید آرد و مقداری بکینگ پودر اضافه کنید. توجه داشته باشید با الک کردن آرد و بکینگ پودر ترکیب بیسکوییت شما بهتر می شود. همچنین آرد را باید طی سه مرحله به مواد اضافه کنید.

بعد از اینکه مواد حالت خمیری پیدا کرد، باید مقداری ورز دهید. ورز دادن را تا زمانی ادامه داده تا خمیری نرم و یکدست داشته باشید. در صورتی که خمیر به دست شما می چسبد باید مقداری آرد به آن اضافه کنید. حالا باید خمیر را روی یک سطح پهن کرده و با استفاده از یک وردنه آن را به قطر ۱ سانتی متر باز کنید.

در این مرحله از طرز تهیه بیسکوییت دارچینی باید فر را در دمای ۱۷۰ درجه سانتی گراد قرار دهید تا گرم شود. خمیر را با استفاده از کاترهای دلخواه قالب بزنید. درون یک سینی فر کاغذ روغنی پهن کنید و شیرینی را روی آن بگذارید.

سینی فر را در طبقه وسط قرار دهید. مدت زمان کافی برای پخت این شیرینی ۱۵ دقیقه است. حالا زمان دهید تا شیرینی ها خنک شود. شما می توانید به طور دلخواه از مقداری شکلات آب شده یا پودرهای رنگی برای تزئین این کیک استفاده کنید.

طرط تهیه چای بیسکوییت