۰ نفر

طرز تهیه ۳ مدل کیک بستنی راحت و لاکچری برای مهمانی ها

۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۹
کد خبر: 674609
طرز تهیه ۳ مدل کیک بستنی راحت و لاکچری برای مهمانی ها

دستور تهیه این کیک خوشمزه، بسیار شبیه به کیک بستنی یخچالی بوده با این تفاوت که به جای کیک از بیسکویت به عنوان پایه کیک استفاده می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ اگر به دنبال آن هستید که برای مهمانی‌های رسمی و یا خانوادگی خود در روزهای گرم تابستان، یک کیک خوشمزه با طرز تهه آسان آماده کنید، کیک بستنی یک گزینه بسیار مناسب است. کیکی که هم بین طرفداران کیک و شیرینی و هم بین طرفداران انواع مختلف بستنی، محبوب است! پیش از آشنایی با طرز تهیه انواع کیک بستنی لازم است بدانید رسپی و مواد مورد نیاز برای تهیه آن‌ها بسیار به هم شبیه بوده و در موارد جزئی دارای تفاوت‌های اندکی هستند.

آشنایی با طرز تهیه کیک بستنی، کیکی که نمی‌توان از آن گذشت!

برای تهیه یکی از خوشمزه‌ترین و ساده‌ترین کیک بستنی های دنیا، لازم است ابتدا کیک پایه آن را بپزید. برای تهیه کیک پایه کیک بستنی، مراحل زیر را طی کنید:


در این زمینه بخوانید؛

طرز تهیه پنکیک ژاپنی پفکی / خوشمزه و لطیف

طرز تهیه شیرینی کلمپه + فیلم

طرز تهیه چیز کیک سوهان با طعم بهشتی + فیلم


  ابتدا زرده و سفیده ۴ عدد تخم مرغ را از هم جدا کنید و سفیده آن‌ها را خیلی خوب هم بزنید تا حجم پیدا کند.

    ترکیب کردن ۳/۲ پیمانه روغن، ۵/۱ پیمانه شکر و زرده تخم مرغ‌ها با یکدیگر و هم زدن آن‌ها با استفاده از همزن تا به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند.

   اضافه کردن ۳ قاشق غذا خوری پودر کاکائو، ۲ قاشق مربا خوری بکینگ پودر و ۵/۱ پیمانه آرد به ترکیبات به دست آمده از مرحله دوم و هم زدن آن‌ها با استفاده از همزن برقی

    اضافه کردن آب ولرم همراه با سفیده تخم‌ مرغ‌ها به مواد کیک و هم زدن آن‌ها به صورت دورانی با استفاده از لیسک

کیک بستنی شاتوتی

    قرار دادن مواد کیک درون فر

    برش دادن کیک و قرار دادن بستنی همراه با میوه و یا شکلات لابه‌لای برش کیک‌ها

    کیک بستنی شما آماده شده و می‌توانید آن را همراه با عزیزان خود نوش جان کنید.

    قدم به قدم تا آشنایی با طرز تهیه ۳ مدل کیک بستنی جذاب و راحت برای مهمانی‌ها

کیک بستنی یخچالی، کیکی خوشمزه با دستور تهیه بسیار آسان!

کیک بستنی یخچالی به ویژه کیک بستنی با طعم وانیل، یکی از کیک‌های بسیار خوشمزه با دستور پخت آسان بوده که پایه آن کیک‌های ساده‌ای همچون کیک اسفنجی، کیک شیفون و یا حتی کیک براونی است. شما برای  تهیه کیک بستنی یخچالی لازم است بعد از خنک شدن کیک پایه، آن را برش دهید و بستنی را لابه‌لای برش آن‌ها بریزید. درنهایت لایه‌های مختلف کیک را که لابه‌لای آن بستنی ریخته شده را برای چند ساعت در فریزر و یا یخچال قرار دهید.

کیک بستنی توت فرنگی

کیک بستنی بیسکویتی، کیکی خوشمزه شبیه به چیز کیک یخچالی!

برای تهیه آن لازم است بستنی همراه با خامه را لابه‌لای بیسکویت‌های کنار هم چیده شده، بریزید. در نهایت، ایت‌های همراه با بستنی را برای چند ساعت داخل یخچال و یا فریزر قرار دهید تا خوب شکل بگیرند و قابل سرو شوند.

کیک بستنی لاکچری