۰ نفر

آیا مکمل های داروخانه آنلاین اصل هستند؟

۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۳
کد خبر: 688097
آیا مکمل های داروخانه آنلاین اصل هستند؟

داروخانه آنلاین جایی است که در سال های اخیر برای خرید انواع مکمل ها و محصولات داروخانه ای به آن مراجعه می کنیم.اما مسئله این جاست که بسیاری از مردم به دلیل کلاهبرداری یا محصول تقلبی هنوز هم به خرید اینترنتی مکمل از داروخانه آنلاین به دید تردید نگاه می کنند. البته کاملا حق دارند مکمل تاریخ گذشته یا تقلبی در بهترین حالت هیچ کارایی ندارد و در بدترین حالت آسیب مالی و جانی ایجاد می کند. در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم که آیا مکمل های داروخانه آنلاین اصل هستند یا خیر؟

اما مسئله این جاست که بسیاری از مردم به دلیل کلاهبرداری یا محصول تقلبی هنوز هم به خرید اینترنتی مکمل از داروخانه آنلاین به دید تردید نگاه می کنند. البته کاملا حق دارند مکمل تاریخ گذشته یا تقلبی در بهترین حالت هیچ کارایی ندارد و در بدترین حالت آسیب مالی و جانی ایجاد می کند. در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم که آیا مکمل های داروخانه آنلاین اصل هستند یا خیر؟

آیا مکمل های داروخانه آنلاین اصل هستند؟

داروخانه آنلاین چیست؟

در داروخانه آنلاین، خرید مکمل ها، محصولات بهداشتی و زیبایی مورد علاقه تنها با یک کلیک انجام می شود. داروخانه اینترنتی ارسال آسان محصولات و اقلام داروخانه را مستقیماً درب منزل یا کار فراهم می کند. از داروهای بدون نسخه گرفته تا لوازم دیابت و نیازهای مراقبت از نوزاد، انتخاب ما شامل هر چیزی است که در داروخانه فیزیکی پیدا می کنید و موارد دیگر.

در این نوع از خدمات آنلاین داروخانه شما می توانید به راحتی محصولات را مقایسه کنید و نظرات مفید کاربران را بخوانید تا محصولاتی را پیدا کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارند. وقتی از داروخانه آنلاین بازدید می کنید، تصمیم گیری آگاهانه درباره سلامتی خود آسان است.

داروخانه آنلاین علاوه بر حمل طیف گسترده ای از محصولات، برخی از مقرون به صرفه ترین قیمت ها را به صورت آنلاین یا فروشگاهی ارائه می دهد. قیمت های پایین روزانه ما هر بار قیمت های خرده فروشی را شکست می دهد.

متوجه خواهید شد که بیشتر محصولات ما تخفیف قابل توجهی دارند، از جمله مواردی که به ندرت در جاهای دیگر فروخته می شوند، مانند ویتامین ها، مکمل ها و محصولات سلامت جنسی. و بر خلاف داروخانه های معمولی، ما بسیاری از محصولات خود را به صورت عمده ارائه می کنیم و به شما تخفیف بیشتری می دهیم.

به علاوه، مجبور نخواهید بود خانه را ترک کنید، بنابراین در وقت و بنزین نیز صرفه جویی خواهید کرد. ارسال رایگان برای سفارشات تا سقف معین به صرفه جویی هزینه ها کمک می کند.

داروخانه آنلاین مشاوره پزشکی رایگان و مکمل های تجویزی را توسط داروساز ارائه می دهند. این مشاوره به صورت تلفنی و اینترنتی صورت می پذیرد. اهمیت پاسخگویی و در دسترس بودن یک داروساز از این جهت است که در صورت مصرف مکمل هایی که با یکدیگر یا غذاها تداخل دارند ممکن است به طور ناخواسته عوارض ناخوشایندی را در پی داشته باشد.

آیا مکمل های داروخانه آنلاین اصل هستند؟

ویژگی های داروخانه آنلاین معتبر

یک داروخانه آنلاین ویژگی های زیر را دارد:

  1. اطلاعات تماس به ویژه آدرس فیزیکی و تلفن ثابت به طور واضح نمایش داده می شود.

  2. تمام مجوزهای نظارتی لازم را در صفحه اصلی سایت به نمایش می گذارد.

  3. این امکان را فراهم می آورد که با یک داروساز تلفنی صحبت کنید.

  4. مکمل ها را عینا مطابق آنچه در وب سایت رسمی مکمل است ارائه می دهد.

  5. تاریخ انقضای مکمل ها اعلام شده است.

  6. قیمت محصول را دقیق اعلام می کند؛ قیمت در مقایسه با سایر داروخانه های فیزیکی و آنلاین خیلی بالاتر یا خیلی پایین تر از معمول نیست.

با توجه به نکات گفته شده در بالا می توانید برای خرید مکمل اصل از داروخانه آنلاین اطمینان خاطر کسب کنید.

خرید آنلاین ویتامین ها و مکمل ها

طیف گسترده ای از مولتی ویتامین ها و مکمل های غذایی در داروخانه آنلاین ارائه می شود. ویتامین ها و مواد معدنی، مواد مغذی ضروری هستند که صدها عملکرد کلیدی را در بدن انجام می دهند و نقش حیاتی در حفظ سلامت و تندرستی مطلوب دارند.

امروزه سبک زندگی پرمشغله اغلب دریافت ریزمغذی های کافی از طریق رژیم غذایی را دشوار کرده است که منجر به بیماری های مرتبط ناشی از کمبود ریزمغذی ها می شود. داروخانه آنلاین مکمل های غذایی و رژیمی با کیفیت بالا شامل مولتی ویتامین ها، مواد معدنی، مکمل های انرژی زا، مکمل های چربی سوز، پروبیوتیک ها، مکمل های گیاهی، آنتی اکسیدان ها، مکمل های سم زدایی کبد، روغن ماهی و امگا 3را ارائه می دهد.

همچنین انواع ویتامین ها و مکمل ها از مکمل های ویتامین A، B، B12، C، D، D3، ویتامین K و مکمل ها را برای شرایط خاص مانند ریزش مو، کمبود آهن، سلامت کبد، سلامت چشم، پوکی استخوان، سلامت مفاصل و غیره ارائه می دهد. از برندهای برتر یوروویتال، آپوویتال، هلث اید و... را می توان نام برد. اگر به دنبال ویتامین ها و مکمل های اصل هستید که به طور خاص برای مردان، زنان، کودکان یا افراد بالای 50 سال باشد داروخانه آنلاین در کنار شماست.

آیا مکمل های داروخانه آنلاین اصل هستند؟

خرید آنلاین مکمل های ورزشی و بدنسازی

در داروخانه آنلاین، می‌توانید انواع مکمل های ورزشی اصل را بدون صرف هزینه اضافی خریداری کنید. ورزشکاران معمولا برای بهبود عملکرد و سوخت و ساز و عضله سازی به مصرف مکمل ها روی می آورند.

مکمل های ورزشی هر کدام کارایی متفاوتی را ارائه می دهند. مکمل پروتئین وی محبوب ترین مکمل ورزشی است که به عضله سازی کمک می کند. همچنین مکمل گینر برای افزایش و حجم مفید است. به همین ترتیب نحوه و زمان مصرف هر مکمل با دیگری فرق دارد. مکمل های بدنسازی اگر طبق دستور مربی یا پزشک مصرف شود عوارض خاصی ندارد.

خریداران با محصولات متنوع از برندهای برتر مانند دوبیس، کارن، کاله و بسیاری دیگر دست خالی سایت را ترک نخواهند کرد.

چه سازمانی مجوز داروخانه های آنلاین را تنظیم می کند؟

تعدادی از سازمان های نظارتی وجود دارند که برای بررسی قانونی بودن داروخانه های آنلاین می توانید به آنها دقت کنید.

  • مجوز سازمان غذا و دارو

  • دانشگاه علوم پزشکی مربوطه

  • تاییدیه توسعه تجارت الکترونیک

  • اینماد (نماد اعتماد الکترونیک) از وزارت صمت

نهادهای نظارتی متعددی وجود دارند که فعالیت داروخانه های آنلاین را در محدود قانونی تایید می کنند. طبق مقررات ایران هر داروخانه آنلاین می بایست تحت نظر یک داروخانه فیزیکی فعالیت کند. همچنین داروخانه های آنلاین متعهد به فروش مکمل و اقلام داروخانه ای هستند یعنی اجازه فروش داروهای بدون نسخه را دارند.

انواع محصولات داروخانه ای شامل مکمل های غذایی، مکمل های بدنسازی، تجهیزات پزشکی، محصولات زناشویی می باشد.

متاسفانه مکمل ها و محصولات بهداشتی عرضه شده از سایت های ناشناس که به صورت آنلاین به فروش می رسند معمولا توسط اشخاص حقیقی مشکوک یا شرکت های حقوقی نامعتبر عرضه می شوند. هیچ اطلاعات دقیقی درباره اینکه این محصولات از کجا آمده اند یا تحت چه شرایطی تولید و ذخیره می شوند وجود ندارد. همچنین در صورت بروز مشکل یا سوال هیچ راه پیگیری از این فروشندگان یا تماس با آنها وجود ندارد.

اما تمامی مکمل های ارائه شده در داروخانه آنلاین از تولید کنندگان و واردکنندگان داخلی معتبر تهیه شده و برچسب اصالت سازمان غذا و دارو را دارد.همچنین واردات مکمل های خارجی از مبادی رسمی و قانونی صورت گرفته و دارای مجوزهای لازم می باشد یا از نمایندگی های مستقیم خریداری شده است و برای فروش در کشور ایران تایید شده است.

مکمل های اصل را از کجا تهیه کنیم؟

در سال های اخیر تعداد زیادی از داروخانه آنلاین راه اندازی شده اند که مکمل های اصل را با قیمت های مختلف می فروشند. اهمیت به سلامتی و پرورش اندام نباید بار مالی و سلامتی به همراه داشته باشد. در داروخانه آنلاین داروبوم به نشانی darooboom.com، می‌توانید مکمل های غذایی و ورزشی مورد نیاز خود را بدون صرف هزینه اضافی خریداری کنید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.