۰ نفر

ماجرای صدای انفجار در اتوبان محلاتی تهران چه بود؟ + عکس

۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۱۲
کد خبر: 697337
ماجرای صدای انفجار در اتوبان محلاتی تهران چه بود؟ + عکس

انفجار اسپری فندک موجب تخریب بخش‌هایی از یک آپارتمان مسکونی و مصدومیت یک تن شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در پی تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران خبری مبنی بر شنیدن صدای انفجار در یکی از واحدهای ساختمان محل سکونتشان اعلام شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۳ و گروه امداد و نجات ۹ را به محل حادثه واقع در بزرگراه محلاتی، خیابان صفری اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل که یک ساختمان چهار طبقه مسکونی بود، مشخص شد که واحد حادثه دیده در طبقه دوم این ساختمان قرار داشته و در حدود ۶۰ متر مربع نیز مساحت دارد. علت حادثه نیز  انفجار یک عدد اسپری فشرده گاز مایع یا همان اسپری فندک در قسمت اتاق خواب بوده است. این اسپری به دلایل نامعلومی دچار انفجار شده و منجر به تخریب بخشی از دیوارها شده و لوازم داخل این خانه نیز شده بود.

تخریب یک آپارتمان

همچنین و مردی حدودا ۳۵ ساله نیز بر اثر موج انفجار دچار مصدومیت شده بود که اقدامات اولیه درمانی به وی ارائه شده و پس از آن در اختیار عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه قرار گرفت.

برابر اعلام روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، عوامل آتش‌نشانی پس از رفع خطر و ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و  به ایستگاه‌ها بازگشتند. ساختمان نیز برای بررسی بیشتر موضوع به عوامل شهرداری تحویل داده شد.

تخریب آپارتمان