۰ نفر

فروشنده اسلحه در فضای مجازی یک مهندس برق بود!

۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۱۵
کد خبر: 696819
فروشنده اسلحه در فضای مجازی یک مهندس برق بود!

مرد تحصیلکرده وقتی به خاطر بی‌پولی تصمیم گرفت اسلحه‌اش را بفروشد توسط مأموران پلیس پایتخت دستگیر شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ روزنامه ایران نوشت: شامگاه شنبه یک بهمن، درجریان دستگیری یک فروشنده اسلحه در  درمأموران گشت کلانتری در حوالی پارک چیتگر به خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند. راننده که مرد جوانی بود مدعی شد برای دیدن یکی از دوستانش از شهرستان به تهران آمده است، اما در بازرسی از خودروی پژوی مرد جوان، مأموران یک قبضه کلت کمری کشف کردند که زیر یکی از صندلی‌ها به شکل ماهرانه جاسازی شده بود.

مرد جوان در رابطه با اسلحه کشف شده گفت: لیسانس برق دارم اما به خاطر اینکه کاری مرتبط با رشته‌ام پیدا نکردم در شهر محل زندگی‌ام کشاورزی می‌کنم. مدتی قبل اسلحه را از یک دستفروش خریدم. قصدم خرید اسلحه نبود اما از آنجایی که اسلحه را به قیمت مناسب می‌فروخت و من هم از اسلحه خوشم می‌آمد، آن را خریدم.

در این مدت در خانه‌ام بود اما از آنجایی که با مشکل مالی مواجه شده بودم با خودم گفتم پول فروش اسلحه  بیشتر به دردم می‌خورد. بعد در فضای مجازی جست‌وجو کردم و با چند صفحه خرید و فروش اسلحه مواجه شدم. به آنها پیام دادم و در نهایت با یکی از آنها به توافق رسیدم و برای تحویل اسلحه راهی تهران شدم. می‌خواستم اسلحه را به خریدار تحویل دهم که دستگیر شدم.

به‌ دنبال اعتراف مرد جوان، به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت او در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.