۰ نفر

قیافه وحشتناک ملکه زیبایی بعد جراحی پلاستیک

۲ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۵۹
کد خبر: 622494
قیافه وحشتناک ملکه زیبایی بعد جراحی پلاستیک

جراحی های پلاستیک که این روزها بسیار افزایش یافته اند همیشه نتیجه خوبی ندارند، حتی برای ملکه زیبایی هم این عمل نتیجه وحشتناک و جبران ناپذیری داشته است.

عاقبت تلخ جراحی پلاستیک ملکه زیبایی

 عمل های زیبایی یا همان جراحی های پلاستیک که این روزها دامنه ی وسیعی از تقاضاها را به خود اختصاص داده است، همیشه طبق انتظار پیش نمیرود و چنانچه پیش از این هم چندین مورد خوانده اید، گاهی نتیجه خلاف انتظار و کاملا برعکس می شود. نتیجه ای که یکی از بدترین نوع آن برای نائب قهرمان مسابقه ملکه زیبایی روسیه افتاد.

"یولیا تاراسویچ" 43 ساله که به خیال خود و برای زیباتر شدن چهره اش تحت عمل جراحی جوانسازی صورت، شامل:بلفاروپلاستی که نوعی جراحی پلک است و لیفت صورت قرار گرفته بود، پس از این عمل زیبایی دچار وضعیت وخیمی شد.

از تصاویر منتشر شده کاملا پیداست که "یولیا" قادر به بستن کامل چشمانش و لبخند زدن نیست و فرم عادی صورتش کاملا بهم ریخته است بطوریکه جرئت دیدن چهره جدیدش را در آینه ندارد.

یولیا تاراسویچ

این خانم از پزشکانی که جراحی های پلاستیک او را انجام داده اند شکایت کرده است و پزشکان زیبایی او هم در واکنش به این شکایات عنوان کرده اند که این عوارض ناشی از یک نقص ژنتیکی پنهان و پیش‌تر کشف نشده در او بوده است و ارتباطی به کار آنها ندارد.

آنها ادعا کرده اند که "یولیا تاراسویچ "مبتلا به بیماری نادری به نام اسکلرودرمی است که پیش بینی آن پیش از انجام جراحی های زیبایی این خانم، ممکن نبوده. بیماری اسکلرودرمی نوعی بیماری نادر و پیش رونده روماتیسمی است که منجربه ضخیم، سفت و خشک شدن پوست بیمار گشته و در برخی موارد، در انتهای اندام‌ها ایجاد زخم میکند.

جراحی یولیا تاراسویچ

این در حالی است که "یولیا" این صحبت ها را رد کرده و گفته است پیش از این جراحی های پلاستیک، عمل زیبایی بینی انجام داده و مشکلی نداشته است. یویلا در مورد این فاجعه میگوید:من زخم‌هایی دارم که زمانیکه بافت هایم را پاره کردند در گونه هایم ایجاد شد. چشمانم بسته نمی‌شود و نمی‌توانم بخندم. نمی‌توانم لب بالایی ام را حرکت دهم و یک قسمت صورتم کلا از کار افتاده است.

با وجود تمامی این صحبت ها، هیچ مدرکی تا کنون مبنی بر وجود این بیماری نادر در یولیا ثابت نشده است و پزشکانی که با دریافت مبلغ قابل توجهی، این جراحی های زیبایی را انجام داده اند، متهم هستند.