۰ نفر

شوک دختر ترامپ به کارزار انتخاباتی پدرش

۲ آذر ۱۴۰۱، ۰:۲۴
کد خبر: 683308
شوک دختر ترامپ به کارزار انتخاباتی پدرش

اندکی پس از آنکه دونالد ترامپ نامزدی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را اعلام کرد، ایوانکا ترامپ گفت که در کارزار انتخاباتی پدرش فعالیت نخواهد کرد.

به گزارش بلومبرگ، ایوانکا ترامپ، دختر ارشد دونالد ترامپ در اینستاگرام خود نوشت: این بار تصمیم گرفته‌ام که فرزندان و خانواده‌ام را در اولویت قرار دهم. گرچه همیشه دوستدار و حامی پدرم خواهم بود، اما از این پس این محبت را خارج از صحنه سیاسی نشان خواهم داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل ازایسنا، ایوانکا و همسرش، جارد کوشنر نقش زیادی در کارزارهای پیشین دونالد ترامپ داشته و در دولت سابق به رهبری ترامپ، از مشاوران کاخ سفید بودند.

دونالد ترامپ سه‌شنبه شب نامزدی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را در عمارت مارالاگوی خود اعلام کرد. این در حالیست که بسیاری از نامزدهای تحت حمایت او در انتخابات میاندوره‌ای کنگره که در ماه جاری برگزار شد، شکست خوردند.

ایوانکا اوایل سال میلادی جاری با شهادت در کنگره آمریکا درباره حمله ششم ژانویه ۲۰۲۱ به ساختمان کنگره، اعلام کرد که با ادعاهای پدرش مبنی بر وقوع تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا موافق نیست و دونالد ترامپ واقعا در این انتخابات شکست خورده است.