۰ نفر

سرقت خودروی لوکس فوتبالیست مشهور +عکس

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۳۶
کد خبر: 353659
سرقت خودروی لوکس فوتبالیست مشهور +عکس

خودروی 200 میلیون یورویی «کاوانی» به سرقت رفت.

براساس گزارش روزنامه اکیپ فرانسه، خودروی رنج روور 200 هزار یورویی «ادینسون کاوانی» مهاجم باشگاه پاری سن ژرمن در حالی که در پارکینگ اختصاصی وی در حومه غربی پاریس پارک بود، به سرقت رفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، بدشانسی غیرمنتظره پایان فصل برای مرد اروگوئه ای پی اس جی پایان خوشی داشت و براساس گزارش روزنامه اکیپ خودروی رنج روور 200 هزار یورویی کاوانی در حالی که در پارکینگ اختصاصی وی پارک در حومه غربی پاریس پارک بود، به سرقت رفته بود، اندکی بعد پیدا شد.

16

پلیس پاریس با انجام تحقیقات به موقع و دقیق خودروی مسروقه را تنها چند کیلومتر آنسوتر پیدا کرد.

این در حالی است که اخیرا منزل مسکونی تعدادی از بازیکنان باشگاه پاریسی از جماه «تیاگو سیلوا» و «اریک ماکسیم چوپو موتینگ» همزمان با حضور آنها در زمین بازی به سرقت رفته بود.

علاوه بر این، منزل «اونای امری» سرمربی پیشین پی اس جی در دسامبر 2017 مورد سرقت قرار گرفت و برخی از بازیکنان جدا شده این تیم همچون «بلیز ماتوئیدی» و «گرگوری فن در ویل» نیز چنین تجربه هایی در پاریس داشتند.

همچنین خانه «دنی آلوز» دفاع راست برزیلی پی اس جی همزمان با برگزاری بازی این تیم مقابل مونپلیه در لوشامپیونه مورد سرقت قرار گرفته بود و در جریان سرقت منزل چوپو موتینگ در تاریخ 24نوامبر 2018، که درست مشابه سرقت خانه آلوز، همزمان با برگزاری یکی از دیدارهای پی اس جی به وقوع پیوست، بالغ بر 600 هزار یورو پول نقد و طلا جواهر به سرقت رفت.

بدنبال این حادثه، روزنامه لو پواَن فرانسه در 22 دسامبر یعنی یک ماه بعد در گزارشی از دستبرد سارقان به خانه «تیاگو سیلوا» دیگر بازیکن تیم پاری سن ژرمن خبر داد؛ سرقتی که در جریان آن چیزی بالغ بر 1.5 میلیون یورو اشیاء قیمتی از جمله جواهرآلات و ساعت های گرانقیمت به سرقت برده شد این در حالی است که منزل چوپو موتینگ بار دیگر در 24 دسامبر هدف حمله سارقان قرار گرفت که البته این بار با به فعال شدن سیستم امنیتی، سارقان مجبور به فرار شدند.