۰ نفر

علم الهدی: فروپاشی آمریکا شروع شده و اسرائیل نیز در حال نابودی است اما قدرت انقلاب اسلامی ایران در حال رشد و تعالی است

۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۷
کد خبر: 647388
علم الهدی: فروپاشی آمریکا شروع شده و اسرائیل نیز در حال نابودی است اما قدرت انقلاب اسلامی ایران در حال رشد و تعالی است

امام جمعه مشهد گفت: امروز هر کسی مردم را نسبت به آینده کشور ناامید و نسبت به مسوولان بی‌اعتماد کند، به سود دشمن کار کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد در حرم مطهر رضوی افزود: بر طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، القای نبود آینده‌ای روشن برای کشور و رسیدن به بن‌بست و اینکه مسوولان اداره کشور را بلد نیستند، از کارهای بدخواهان ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی مدیریت ولایی و اسلامی را به دنیا نشان داده است، بیان کرد: فروپاشی آمریکا شروع شده است و انقلاب اسلامی ایران، آمریکا را منزوی می‌کند و اسرائیل نیز در حال نابودی است اما قدرت انقلاب اسلامی ایران در حال رشد و تعالی است.

امام جمعه مشهد خاطر نشان کرد: البته مشکلاتی متاثر از  وضعیت اقتصاد جهانی و چپاول برخی سودجویان دلال صفت وجود دارد و به مردم فشار وارد کرده است، اما اکنون این شرایط در مسیر مدیریت صحیح اسلامی قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به روز زیارتی امام رضا (ع) گفت: پیامبر اکرم (ص) همواره بر زیارت امام هشتم توصیه می‌کردند، به طوریکه پس از امام حسین(ع) زیارت هیچ امامی به اندازه امام رضا (ع) توصیه نشده است.

آیت‌الله علم الهدی اظهار داشت: سرزمین امام رضا(ع) به مشهد و خراسان محدود نمی شود، بلکه تمام ایران است و سرزمین امام هشتم(ع) جبهه مبارزه با کفر است.

امام جمعه مشهد در ادامه تاکید کرد: رسانه ها نیز باید توجه بیشتری به امام و رهبری داشته باشند.

آیت‌الله علم الهدی افزود: چهارشنبه گذشته رهبر معظم انقلاب سخنرانی داشتند اما پنجشنبه، فردای آن روز یک رسانه خودی صفحه اول خود را با مصاحبه‌ای پر کرد که ارتباطی با منویات رهبر معظم انقلاب نداشت.

وی تاکید کرد: این رسانه غفلت کرده است، اما تیتر بندی و بستن صفحه اول روزنامه باید طوری تنظیم شود که خلاف فرمایشات رهبر معظم انقلاب نباشد.

امام جمعه مشهد با تاکید بر ولایت‌مداری، تصریح کرد: رسانه اثر خود را می‌گذارد و مردم را دچار تردید می‌کند.