۰ نفر

آشنایی با جدیدترین رژیم دنیا

۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱:۱۲
کد خبر: 411203
آشنایی با جدیدترین رژیم دنیا

بسیاری از افراد به خصوص نزدیک به ایام تعطیلات که می شود دوست دارند وزن خود را کاهش دهنند و شاداب تر به نظر برسند. جالب است بدانید که اخیرا نوعی رژیم شهودی، یعنی رژیم وابسته به سلیقه شخصی افراد متداول شده است که بر اساس آن افراد به بدن خود اعتماد می کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، رژیم شهودی یک تمرین اعتماد سازی بین مغز و بدن شماست. در این رژیم خبری از کالری شماری و فشار بیش از حد بر بدن نیست و شما دقیقا به همان میزانی غذا می خورید که بدنتان می خواهد.

شاید در ابتدا این رژیم بسیار عجیب یا حتی سخت به نظر برسد. اما اعتماد به بدنتان می تواند نتایجی بسیار مثبت به همراه داشته باشد. توجه به این نکته که بدنتان فشار بیش از حد برخی رژیمهای سنگین را تاب نمی آورد و البته تغذیه بر اساس روشهای استاندارد و دلخواه بدن شما اساس این رژیم را تشکیل می دهد.

در این رژیم باید توجه کنید که چه زمانی نیاز ب نوشیدن آب دارید، چه زمانی احساس ضعف می کنید، چه زمانی میل دارید لبنیات و سبزیجات بخورید. درواقع این یک رژیم منعطف بر اساس آهنگ درونی بدن شما است و در آن شما تحت یک رژیم سنگین قرار نمی گیرید. با همه این ها باید مراقب باشید که با زیاده روی، بدن خود را دستخوش مشکلات جانبی نکنید. درواقع اعتماد به ندای درونی بدن به مفهوم پرخوری و زیاده روی نیست.

شاید برایتان سوال باشد این رژیم چه مزیتی نسبت به دیگر انواع رژیمها دارد؟ درواقع این رژیم مانع از این می شود که شما خود را با بهانه این که رژیم مناسب بدنتان نیست فریب داده و در میانه راه رژیم اصلی را بشکنید. در چنین رژیمی با توجه به انعطاف بالا، امکان شکسته شدن رژیم بسیار کمتر خواهد بود.

درواقع در این رژیم شما به جای سرکوب صدای بدنتان به آن توجه می کنید و سعی خواهید کرد بر اساس این صدا،ریتم رژیم خود را تنظیم کنید.