۰ نفر

انواع کرم های ضد لک قوی

۱۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۰۵
کد خبر: 340817
انواع کرم های ضد لک قوی

کرم های ضد لک یکی از ایده ال ترین گزینه های انتخابی است برای کسانی که همه راه ها را طی کرده اند اما همچنان لک های صورتشان محو نشده است. کرم های ضد لک به عنوان تیر آخری است که ما برای شما در نظر گرفته ایم. بدون تردید با استفاده کردن کرم های ضد لک خود تفاوت را احساس خواهید کرد.

 کرم های ضد لک با یک تیر دو نشان را برای شما به هدف می زنند. شما علاوه بر اینکه شاهد محو شدن لکه های پوستی صورت خود هستید پوستتان یک درجه روشن تر نیز می شود. خاصیت این کرم ها به گونه ای است که علاوه بر محو کردن لکه ها سبب می شود پوست شما شاداب تر و روشن تر جلوه کند. کرم های استاندارد سبب می شوند هر گونه لک های هورمونی، لکه های بارداری، لکه های ناشی از آفتاب سوختگی و لکه های جا مانده از جوش صورت از روی صورت شما در کوتاه ترین زمان ممکن محو شود. این مهم را به یاد داشته باشید که شما یک شبه نباید منتظر معجزه باشید، زیرا فرآیندی که برای ترمیم و بازسازی پوست شما با استفاده از کرم های ضد لک نیاز است خود به مدت زمان مشخص و معینی نیاز دارد. پس از آن به مرور زمان هر بار شاهد کم رنگ تر شدن لکه های پوستی خواهید بود.

کک

کرم های ضد لک مرتبط با پوست و بیماری شما

کرم ضد لک قوی را باید با توجه به نوع لک به وجود آمده تهیه و مورد استفاده قرار دهید. در ابتدا نیاز است جنس پوستتان را مشخص کنید. پوست شما خشک، معمولی و یا ترکیبی از هر دو است. دوم اینکه شما باید مشخص کنید که دلیل به وجود آمدن این لکه ها تابش مستقیم نور آفتاب به دلیل فعالیت شما بوده است. یا اینکه در طی بارداری دچار این مشکل شده اید و یا به دلیل مصرف داروها یا مواد غذایی که با بدن شما سازگاری نداشته است این عارضه به وجود آمده است. برای تشخیص نوع سطحی و عمقی لکه های پوستی نیاز است به این مهم توجه داشته باشید. لکه های سطحی در سطح زیرین پوست رنگ‌دانه های بسیار کم رنگ ایجاد می شود و در نوع عمقی آن شما شاهد لکه های با رنگ آبی مایل به خاکستری هستید.

ککک

 مزایای استفاده از کرم های ضد لک

کرم های ضد لک برای هر نوع بیماری و هر نوع جنس پوستی در اختیار مصرف کننده قرار داده می شود؛ اما این مهم را به یاد داشته باشید که از کرمی استفاده کنید که استاندارد باشد و پس از قطع کردن آن لکه ها با شدت بیشتری برنگردند. مورد دیگر این که پس از اتمام مصرف کرم ضد لک پوست شما تنها نیاز به یک ضد آفتاب داشته باشد.

از مزایای کر های ضد لک می توانیم به

•    بر طرف کننده قوی لک های ناشی از ملاسما

•    رفع لک های ناشی از آفتاب سوختگی

•    حذف لکه های که به دلیل افزایش سن بیشتر می شود

•    محو شدن لک های ناشی از جوش صورت و کک و مک

•    روشن کننده پوست های تیره، گندمی و سبزه

•    بدون عوارض و برگشت اگر کرم استاندارد تهیه شود

•    بدون قرمز کردن پوست فرایند بهبودی را طی می کند

•    پوست صورت شاداب و سرحال می شود بدون نازک شدن

•    پوست شما تغییر اساسی پیدا می کند به شکلی که شفاف تر می شود

•    جوان کننده و شاداب کننده پوست

•    درخشندگی بیشتر پوست صورت

•    افزایش اکسیژن رسانی به پوست

•    درمان لکه های قدیمی و مانع از بروز لکه های جدید

•    افزایش انرژی پوست

•    کرم های ضد لک بدون عوارض هستند

•    نتیجه گیری کمتر از دو ماه

کککک

کرم ضد لک قوی

کرم های ضد لک که بر اساس استاندارهای جهانی ساخته می شوند با ترکیبات گیاهی تهیه و تولید می شوند تا عوارضی پس از قطع به مصرف کننده وارد نشود. این سری از کرم ها علاوه بر رفع لک های بسیار پر رنگ که در عمق پوست نفوذ کرده اند سبب می شوند رنگ پوست نیز شفاف تر از قبل شود. برخی از افراد که حتی لکی روی صورت ندارند از این سری از کرم ها به جهت روشن تر شدن پوست خود بهره می گیرند. به شکلی که پوست شروع به نوسازی و ترمیم خود می کند. ویتامین‌های و مواد مغذی که در پوست شما بسیار کم است با استفاده از کرم های ضد لک قوی به راحتی تأمین می شوند و همین امر مانع از پیری زودرس شما می شود؛ زیرا پوست تا مدت زمان بسیار طولانی شاداب و با طراوت است که خود مانع از پیر شدن و ایجاد چین و چروک بر روی پوست می شود. بهبود تیرگی های به دلیل تابش نور خورشید بر روی پوست به وجود می آید را با استفاده از کرم های ضد لک قوی به راحتی می توان مرتفع کرد. برای مصرف این سری از کرم ها هر کدام روند مخصوص به خود را دارند برخی باید شب مصرف شود و برخی از نمونه ها روز یا با صورت ترکیبی که بستگی به برندی دارد که شما از آن خریداری می کند؛ اما باید به کرم پس از اینکه روی پوست شما نشست فرصت دهید تا به خوبی جذب پوستتان شود. اگر در طی روز استفاده می کنید بهتر از در معرض نور آفتاب قرار نگیرید؛ اما اگر کار شما به شکلی است که باید حتماً بیرون از منزل باشید بهتر است هر چهار ساعت یک‌بار کرم ضد لک شما تحدید شود.

ککککک

کرم ضد لک و روشن کننده پوست

کرم های ضد لک و روشن کننده پوست این امکان را در اختیار شما قرار می دهند که با یک تیر دونشان را هدف بگیرید. علاوه بر محو شدن لک های پوستی شما به مرور زمان شاهد روشن شدن پوست صورت خود چیزی در حدود یک درجه و شاید هم بیشتر خواهید بود. این را به یاد داشته باشید که حتی به دلیل آفتاب سوختگی ممکن است پوست شما دچار تیرگی شده باشد. شما با استفاده از کرم های روشن کننده پوست می توانید به راحتی در کمترین زمان ممکن به زیبایی اولیه خود بازگردید. به شما توصیه می کنیم حتماً قبل از خروج از منزل کرم را استفاده کنید تا از پوست شما به خوبی محافظت شود. کرم های ضد لک قوی یا کرم های ضد لک و روشن کننده را شما می توانید بر اساس شرایط سنتی خود نیز تهیه کنید. بر فرض برای افراد بالای چهل سال بهتر است حتی در صورت عدم وجود لک این سری از کرم ها استفاده شود تا به دلیل افزایش سن پوست دچار کک و مک نشود و کرم های ضد لک از زیبایی شما محافظت کند.

کککککک

 مزایای کرم های ضد لک و روشن کننده پوست

•    کاهش لکه های ناشی از آفتاب سوختگی در کمترین زمان ممکن

•    کم رنگ شدن لک های ناشی از افزایش سن

•    روشن کننده پوست

•    ضد التهاب و قرمزی

•    مناسب برای لک های صورت، گردن، دست و سینه

ککککککک

کرم روشن کننده

 کرم روشن کننده پوست مانع از آسیب رسیدن به پوست شما در طی گذر زمان می شود؛ اما توصیه می شود حتماً به صورت هم‌زمان از یک کرم ضد آفتاب نیز استفاده شود که کارایی و اثر گذاری آن ها بیشتر شود. خاصیت کرم های روشن کننده به شکلی است که شما در کوتاه ترین زمان نیز شاهد روشن تر شدن و شفاف تر شدن پوست صورت خود هستید. دلیل این امر چیزی نیست مگر نفوذ و جذب بسیار بالای این کرم ها در پوست که خود سبب می شود در طی گذر زمان شما علاوه بر کاهش لکه های پوستی از زیبایی و روشن تر شدن پوست صورت خود نیز لذت ببرید. تفاوتی نمی کند که رنگ پوست شما تیره یا روشن است؛ زیرا کرم های روشن کننده پوست سبب شادابی، طراوت و زیبایی پوست شما می شود. به دلیل کمبود برخی از مواد مغذی در پوست حتی پوست های که روشن هستند جذابیتی چندانی ندارند. دلیل این مهم کمبود ویتامین های لازم در بدن است. به همین خاطر با کرم های روشن کننده و تقویت پوست صورت شاهد روشن تر شدن پوست و شفاف تر شدن آن به صورت هم‌زمان خواهید بود.

کککککککک

کلام آخر برای کرم های ضد لک و روشن کننده پوست

کرم های روشن کننده و یا ضد لک را توصیه می کنیم بر اساس شرایط سنی، نوع بیماری و نوع جنس پوست خود انتخاب کنید. اگر پوست شما دچار آفتاب سوختگی شده است و لکه های سیاه رنگ بر روی آن به وجود آمده است به راحتی می توانید با کرم های ضد لک این مهم را مرتفع کنید. اگر به دلیل بارداری پوست شما لک شده است به شما کرم های ضد لک قوی را توصیه می کنیم. کرم های سفید کننده برای هر تم رنگی توصیه می شود. رنگ پوست شما اگر تیره است یا روشن با استفاده از این کرم های روشن کننده می توانید مواد مغذی بهتری را به پوست برسانید و مانع از کدر شدن رنگ پوست خود باشید. اگر زیبایی برایتان ارزش دارد به شما توصیه می کنیم بیشتر از گذشته برای خود و زیبایتان وقت و هزینه صرف کنید. امید است مقاله پیش رو راهنمایی های لازم را به جهت زیبا تر شدن شما ارائه داده باشد.

ککککککککک