۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های نوساز مرکز تهران چند؟

۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۹:۵۶
کد خبر: 688853
آپارتمان های نوساز مرکز تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نوساز مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ مرکز تهران یکی از مناطقی است که دسترسی خوبی به امکانات‌رفاهی از جمله مترو، خط BRT، مراکز خرید متنوع، بیمارستان و... را دارد و جزو مناطق مورد توجه برای خریداران خانه در پایتخت است. به همین خاطر این گزارش را به بررسی قیمت خانه‌های نوساز  در مناطق مرکزی تهران پرداخته‌ایم.

اگر قصد خرید آپارتمانی نوساز در محل میدان‌ولیعصر دارید، میتوانید واحدی ۸۳ متری با ۱ اتاق خواب را با بودجه‌ای بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در میدان‌انقلاب با متراژ ۳۰۰ متر و ۴ اتاق خواب، با توجه به نوساز بودن این واحد، قیمتی بالغ‌بر ۱۶ میلیارد تومان دارد.

واحد آپارتمانی ۱۴۱ متری در محله فاطمی با ۳ اتاق خواب، با توجه به نوساز بودن این واحد، در روز های گذشته معادل ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحد نوساز دیگری در همین محله با متراژ ۹۰ متر و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محدوده بلوار کشاورز را دارید، میتوانید با سرمایه‌ای معادل ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، واحدی نوساز با متراژ ۱۱۵ متر و ۳ اتاق خواب را خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمانی ۳ خوابه در محله سهروردی با متراژ ۱۸۵ متر با توجه به نوساز بودن این واحد، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۱۷ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۱۳۸ متری در محله امیرآباد با توجه به نوساز بودن این واحد و داشتن ۳ اتاق خواب، ارزشی بالغ‌بر ۱۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان دارد.

همچنین ارزش واحد آپارتمانی نوساز در محله یوسف‌آباد با متراژ ۱۴۵ متر و ۳ اتاق خواب، مبلغی بالغ‌بر ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

آپارتمان های نوساز مرکز تهران چند؟

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.