۰ نفر

حضور گروه صنعتی فردا در نمایشگاه خودرو

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۴۱
کد خبر: 635083
حضور  گروه صنعتی فردا  در نمایشگاه خودرو

گروه صنعتی فردا، همزمان در اولین حضور خود در نمایشگاه خودرو تهران با خانواده ای از محصولات سواری و تجاری حضور خواهد داشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ فرداموتورز که در سال گذشته ۲ محصول جدید را به بازار خودرو عرضه کرده است، در جدیدترین نیز نمایشگاه خودرو تهران با سبد کامل محصولات خود حضور خواهد داشت. علاوه بر این، دیگر برندهای گروه صنعتی فردا در حوزه ماشین آلات و خودروهای تجاری و قطعات نیز در شهر آفتاب حضور خواهند داشت. 

فردا دیزل، تولید و عرضه کننده ماشین آلات سنگین و تجاری، دیگر عضو خانواده گروه صنعتی فردا، در اولین حضور خود در عرصه نمایشگاه ها، با محصولاتی نظیر لودر و کامیونت به استقبال مخاطبان می رود. شرکت تأمین قطعات فردا نیز که در سال ۱۴۰۰ با هدف تأمین و داخلی سازی قطعات خودرویی ، تجاری و ماشین آلات راه سازی فعالیت خود را آغاز کرده، دیگر عضو این خانواده است که در نمایشگاه حاضر خواهد شد.

محمدرضا آریان نژاد، مدیر بازاریابی این شرکت ، با اشاره به تجربه های خوبی که این گروه خودرویی طی سالهای گذشته با برگزاری رویدادهای متنوع در تعامل با مخاطبان خود به دست آورده، گفت: علاقمندان محصولات فردا موتورز در نمایشگاه خودرو تهران می توانند علاوه بر ملاقات نزدیک با این خودروها، از امکان تست آن ها نیز بهره برده و توانمندی محصولات فردا موتورز را بسنجند.

او افزود: علاوه بر برنامه های خاص فردا موتورز برای نمایشگاه خودرو تهران، مخاطبان برند ما می‌توانند منتظر شگفتانه گروه صنعتی فردا در این رویداد نیز باشند!

برای بازدید محصولات گروه صنعتی فردا می‌توانید از تاریخ ۲۷ لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه به سالن A۵ مرکز نمایشگاهی شهرآفتاب مراجعه بفرمایید.