۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

پژو ۲۰۶، ۲۷۳ میلیون تومان شد

۱۸ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۳۰
کد خبر: 597492
پژو ۲۰۶، ۲۷۳ میلیون تومان شد

قیمت پژو ۲۰۶ برای آن دسته از مشتریانی که قصد خرید یک هاچبک خانوادگی کوچک و کم‌استهلاک را دارند، بسیار پر اهمیت است. طراحی ظاهری زیبا به علاوه عملکرد فنی و شتاب تقریبا مناسب در نمونه ‎های ۱.۶ لیتری، از جمله دلایل فروش بالای این ماشین ریزنقش فرانسوی در کشورمان به شمار می‌روند. اگر شما هم جزو خریداران یا طرفداران پژو ۲۰۶ هستید و می‌خواهید قیمت روز پژو ۲۰۶ را بدانید، ادامه این خبر را از دست ندهید.

قیمت پژو ۲۰۶ شامل انواع مدل‌های موجود این خودرو در بازار ایران، طی روز شنبه ۱۸ دی ماه کمی نوسان کرده و خصوصا قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۹ حدود یک درصد نسبت به اواخر هفته قبل رشد داشته است.  البته قیمت ۲۰۶ تیپ دو هم اندکی کاهش یافته است. در مجموع به نظر می‌رسد که حداقل تا پیش از مشخص شدن شرایط بازار ارز و به نتیجه رسیدن یا نرسیدن مذاکرات جهت رفع تحریم‌ها، قیمت این محصول ایران خودرو و همچنین دیگر تولیدات داخلی یا خارجی، فعلا در همین سطوح باقی بماند و نوسانات جزیی را تجربه کند.

جهت اطلاع باید عرض کنیم که پژو ۲۰۶ متولد سال ۱۹۹۸ میلادی بوده و حدود ۲۱ سال قبل وارد بازار ایران شد. با وجود قدمت بالا، پژو ۲۰۶ هنوز هم یکی از پرطرفدارترین تولیدات داخلی به حساب می‌آید. در حال حاضر نیز مدل‌هایی شامل پژو ۲۰۶ تیپ دو، ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو ۲۰۶ صندوقدار V8 توسط ایران خودرو تولید می‌شوند که البته کم کم زمزمه‌های جانشینی پژو ۲۰۶ تیپ پنج با بعضی خودروهای دیگر شنیده می‌شود.

در ادامه این خبر، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو، ۲۰۶ تیپ ۵، ۲۰۶ صندوقدار v8 و... به اطلاع شما خواهد رسید. ضمنا با توجه به نوسانات بازار، احتمال تغییر قیمت‌ها نسبت به ارقام مندرج در جدول وجود دارد.

قیمت انواع پژو ۲۰۶ (دی ماه ۱۴۰۰)
نوع خودرو
مدل
کارکرد
قیمت (تومان)
پژو ۲۰۶ تیپ دو
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۲۶۳ میلیون
پژو ۲۰۶ تیپ دو
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۲۷۳ میلیون
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ترمز عقب دیسکی
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۳۳۱ میلیون
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ترمز عقب کاسه ای
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۳۲۳ میلیون
پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل وی۸
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۳۳۳ میلیون
پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل وی۸
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۳۱۴ میلیون
منبع قیمت: باما