۰ نفر

درگیری خونین بر سر جای پارک

۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۸:۵۴
کد خبر: 589719
درگیری خونین بر سر جای پارک

مرد مغازه دار به‌دلیل پارک کردن خودرویی جلوی مغازه‌اش با راننده خودرو درگیر شد و او را با ضربات چاقو به قتل رساند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری، این درگیری مرگبار روز یکشنبه در ساوه اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که به پلیس خبر رسید راننده خودرویی در جریان درگیری با مرد مغازه داری با ضربات چاقو به‌شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده است. دقایقی بعد مأموران با حضور در محل حادثه تحقیقات خود را آغاز کردند. آنها در حال تحقیق از شاهدان بودند که از بیمارستان خبر رسید پسر جوان بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است. در این شرایط تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد.

حدود 2ساعت از وقوع این قتل گذشته بود که کاراگاهان پلیس آگاهی به اطلاعاتی درباره مخفیگاه مرد تحت تعقیب دست یافتند و موفق شدند او را دستگیر کنند.

متهم که 38سال دارد وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به قتل مرد جوان اعتراف کرد و گفت که درگیری آنها به دلیل اختلاف بر سر جای پارک اتفاق افتاده است. او گفت: پسر جوان خودرواش را درست جلوی مغازه من پارک کرده بود و وقتی به او تذکر دادم که خودرواش را بردارد با یکدیگر درگیر شدیم و من هم با چاقو ضربه‌ای به او زدم.

سرهنگ علی‌اکبر عیسی آبادی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اعلام جزئیات این پرونده گفت:   متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد.