۰ نفر

رییس اورژانس یزد؛

فوت ۷ نفر در تصادف سرباز معلم ها تکذیب شد

۸ تیر ۱۴۰۰، ۲۰:۱۹
کد خبر: 540767
فوت ۷ نفر در تصادف سرباز معلم ها تکذیب شد

رییس اورژانس یزد با تکذیب خبر فوت هفت نفر از تصادف هفته‌ی گذشته اتوبوس سرباز معلم‌ها در دهشیر یزد که از سوی برخی منابع اعلام شده بود، گفت: از مجموع مصدومان این حادثه هم اکنون تنها چهار نفر در بیمارستان هنوز بستری هستند که سطح هوشیاری یکی از آنها پایین است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ «احمد دهقان» با بیان اینکه فوتی‌های تصادف اتوبوس سرباز معلم ها همچنان همان پنج نفر در محل حادثه است، اظهار کرد: در حال حاضر از مجموع تمام مصدومان این حادثه تنها چهار نفر بستری هستند، گفت: یکی از مصدومان حادثه در بخش ارتوپد تحت درمان است و سه نفر نیز در بخش‌های آی‌سی‌یو بستری هستند که دو نفر از آنها دارای سطح هوشیاری بالا و حدود ۱۵ هستند و یکی از بیماران بستری دارای سطح هوشیاری پایینی است.

وی در خصوص این حادثه که پنجشنبه گذشته در محور تفت -دهشیر افتاده است، گفت: این حادثه سوم تیر ماه ساعت ۶:۱۲ دقیقه در اثر واژگونی و برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک تریلی در باند مخالف اتفاق افتاد که در اثر آن ۳۴ نفر مصدوم و پنج نفر در محل حادثه فوت شدند.

دهقان با بیان این که یکی از مصدومان در محل حادثه درمان شد، گفت: تعداد ۳۳ نفر از مصدومان به بیمارستان اعزام شدند که ۹ نفر آنها توسط آمبولانس اورژانس، ۱۲ نفر توسط اتولانس و دو مصدوم نیز با بالگرد اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی از حمل هفت نفر از مصدومان حادثه نیز توسط بالگرد هلال احمر خبر داد و افزود: آمبولانس‌های هلال احمر نیز سه نفر از بیماران را به بیمارستان منتقل کردند.

این مسئول در پایان یادآور شد: زمان رسیدن اولین آمبولانس به محل این حادثه تنها چهار دقیقه بوده است.

علاوه بر این که این آمار از سوی برخی منابع آگاه در محل بیمارستان‌ها نیز اعلام شده است، یکی از پزشکان معالج این بیماران نیز نقل کرد که چهار نفر از فوتی‌های حادثه سرباز معلم و یکی نیز راننده تریلی بوده است.