۰ نفر

خرسندی نتانیاهو از بروز مشکلات اقتصادی برای ایران

۷ تیر ۱۳۹۷، ۲۲:۵۴
کد خبر: 281752
خرسندی نتانیاهو از بروز مشکلات اقتصادی برای ایران

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از برور مشکلات اقتصادی برای مردم ایران ابراز خرسندی کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «رئووین ریولین»، رئیس این رژیم روز پنجشنبه ادعاهای خود علیه ایران را تکرار کردند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک مراسم نظامی در پایگاه هوایی «هاتزریم» حضور داشت ایران را به تلاش برای تبدیل کردن سوریه به پایگاهی برای شلیک موشک علیه فلسطین اشغالی متهم کرد.

به نوشته وبگاه «اسرائیل‌نیوز»، او گفت: «همچنان، زورمندانه به برنامه‌های ایران جهت تبدیل کردن سوریه به پایگاهی برای شلیک راکت‌های مرگبار علیه ما پاسخ خواهیم داد.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به غلو در موفقیت‌آمیز بودن طرح‌هایش شهرت دارد مدعی شده توانسته ایران را با مشکل نقدینگی مواجه کرده و با کسانی که قصد سرازیر کردن پول نقد به سوی ایران داشتند مقابله کند.

وی ادعا کرد: «ما دستگاه پول نقد ایران را خراب کردیم. جلوی کسانی که بیشترین پول‌های نقد را به ایران می‌رساندند، گرفته شد و آنها ناکام ماندند و مردم ایران این را در جیب‌هایشان احساس می‌کنند. ارتش اسرائیل و نیروی هوایی، واکنش با زور به مواضع ایران در منطقه را ادامه خواهند کرد.»

رئیس رژیم صهیونیستی هم ایران را به انجام اقدامات بی‌ثبات‌کننده در منطقه غرب آسیا متهم کرد و مدعی شد ایران به دنبال دامن زدن به تنش‌ها در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی است.

وی مدعی شد: «همین امسال، شاهد شدت گرفتن تنش‌ها در جبهه شمالی به دلیل اقدامات تحریک‌آمیز ایران بوده‌ایم. ایران کماکان به خرابکاری در خاورمیانه ادامه می‌دهد و گروه‌های هم‌جوار با مرزهای ما را تسلیح می‌کند.»

او همچنین با تکرار ادعاهایی که بارها و بارها توسط صهیونیست‌ها گفته شده ادعا کرد: «اسرائیل بیکار نخواهد نشست. اجازه نخواهیم داد ایران خودش را در سوریه تثبیت کند. دوست نداریم وارد جنگ شویم، ولی اسرائیل کاملاً به تعهداتش برای محافظت از ایمنی شهروندانش پایبند خواهد ماند.»