۰ نفر

تولید دوربین جان سخت زنانه برای اولین بار +عکس

۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۱۹
کد خبر: 349071
تولید دوربین جان سخت زنانه برای اولین بار +عکس

تولید دوربین های جان سخت مقاوم در برابر ضربه، آب، حرارت و غیره پدیده تازه ای نیست، اما برای اولین بار چنین دوربینی با ظاهری جذاب برای بانوان توسط شرکت نیکون تولید شده است.

به گزارش نیواطلس، تولید دوربین های جان سخت مقاوم در برابر ضربه، آب، حرارت و غیره پدیده تازه ای نیست، اما برای اولین بار چنین دوربینی با ظاهری جذاب برای بانوان توسط شرکت نیکون تولید شده است. این دوربین که Coolpix W150 نام دارد، حتی در عمق 10 متری آب نیز آسیب نمی بیند و بدون مشکل قابل استفاده مجدد است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، همچنین اگر این دوربین از ارتفاع 1.8 متری به زمین بیفتد نیز هیچ آسیبی نمی بیند. دوربین Coolpix W150 در برابر سرمای حداکثر ده درجه سانتیگراد زیر صفر هم کاملا مقاوم است. همچنین می توان از آن در گرد و خاک شدید نیز بدون ایجاد مشکلی خاص استفاده کرد.

دقت این دوربین 13.2 مگاپیکسل بوده و دارای قدرت زوم اپتیکال 3 ایکس است. میزان توان زوم دیجیتال دوربین مذکور هم 6 ایکس اعلام شده است. البته در این حالت هم کیفیت عکس تهیه شده کاهش نمی یابد. با استفاده از این دوربین امکان تصویربرداری ویدئویی Full HD نیز وجود دارد.

ضبط صدا به صورت استریو، سازگاری با وای – فای و بلوتوث، لرزه گیر هوشمند برای افزایش کیفیت صدا و تصویر، حالت عکاسی ویژه زیر آب، افزودن توضیحات صوتی به عکس ها، تهیه عکس های متعدد و تهیه کلاژ از جمله دیگر امکانات این دوربین است. قیمت و زمان عرضه دوربین یادشده هنوز اعلام نشده است.

LwSMRiEz1ODM