۰ نفر

یک نماینده مجلس:

واگذاری خودرو به نمایندگان برای مجلس هزینه‌دار بود

۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۶
کد خبر: 470048
واگذاری خودرو به نمایندگان برای مجلس هزینه‌دار بود

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به واگذاری خودرو به نمایندگان با دستور هیأت رئیسه آن را برای مجلس هزینه‌دار اعلام کرد وگفت:‌نباید کارهایی انجام شود که برای مجلس هزینه‌دار بوده و موجب برنامه ریزی دشمنان برای یاس مردم شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 6 مهر 99) در جلسه علنی مجلس و در نطق میان دستور اظهار داشت:‌ مجلس یازدهم امیدهای زیادی را در دل مردم ایجاد کرده و دقت این مجلس موجب افزایش این امید شده و بی‌دقتی موجب یاس خواهد شد.

وی تصریح کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که انتظارات مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم که مجلسی انقلابی است برآورده شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس  گفت:‌نمایندگان باید در اظهار نظرها و عملکردشان شان مجلس را حفظ کرده و موجب برنامه‌ریزی دشمنان برای تضعیف مجلس نشوند.

قادری افزود: مرکز پژوهش‌های مجلس باید اقدامات لازم را برای اعطای پژوهش‌های تخصصی به نمایندگان جهت تصمیم‌گیری در مجلس ارائه کند در غیر این صورت این حجم از نیرو و سرمایه در آنجا بی‌فایده است.

وی تاکید کرد:‌نباید کارهایی در مجلس صورت گیرد که موجب هزینه برای مجلس شود؛ واگذاری خودرو چیز جدیدی نیست ولی هیأت رئیسه مجلس می‌توانست تصمیمی کم هزینه‌تر اتخاذ می‌کرد و می‌توانستیم با خودروهای اجاره‌ای کارمان را پیش ببریم.

نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد می‌خواهم در زمینه ترخیص اجناس و کالا از گمرک و تجهیزات دپو شده در آنجا دستورات لازم را صادر کند. 

قادری  گفت: از نمایندگان استان خراسان رضوی می‌خواهم درخواست خود از رئیس‌جمهور را برای دریافت سهمیه اختصاصی سنگ آهن از استان فارس را پس بگیرند. در غیر این صورت استان خوزستان هم می‌تواند نفت خود را به کشور و دیگر استانها ندهد.

وی اضافه کرد:‌استان سوگلی در کشور نداریم و نمی‌توانیم بگوییم که این نماینده و این مسئول در کشور پست بالایی دارد که این کار می‌تواند باعث بی‌عدالتی در کشور شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس در پایان افزود:‌اگر اجازه دهند عموم مردم برای داشتن خودرو ثبت نام کنند و در طول سالیان بعد خودروی خود را دریافت کنند التهابات بازار خودرو کاهش پیدا می‌کند که این روش مانند سهمیه حج است.