۰ نفر

بررسی تورهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

حداقل هزینه تماشای بازی ایران و انگلیس ۴۹ میلیون تومان + جدول قیمت تور جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۷:۰۰
کد خبر: 680205
حداقل هزینه تماشای بازی ایران و انگلیس ۴۹ میلیون تومان + جدول قیمت تور جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

از بین همه تورهای جام جهانی قطر که اکنون در بازار سفر و گردشگری ارائه شده است، پیدا کردن ارزانترین تور جام جهانی اهمیت زیادی دارد و البته نیاز به دقت بالایی هم هست. معمولا آنچه که در صنعت گردشگری ایران به عنوان تور مسافرتی شناخته می‌شود، ترکیبی است از بلیط هواپیما رفت و برگشت به علاوه اقامت در هتل در یک بازه زمانی.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛  تور جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم به همین ترتیب خواهد بود و بسته یا پکیجی خواهد بود از بلیط هواپیما دوحه رفت و برگشت به علاوه اقامت در یک هتل قطر. این نکته هم قابل ذکر است که با توجه به اینکه شهر دوحه، پایتخت و بزرگترین شهر قطر است، بیشتر زیرساخت‌های کلیدی در دوحه متمرکز شده است. از سوی دیگر دیگر شهرهای قطر که رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ در آن برگزار می‌شوند فاصله کمی تا دوحه دارند. همچنین بزرگترین و اصلی‌ترین فرودگاه بین‌المللی قطر، فرودگاه حمد دوحه با کد doh است. از همین رو پکیج های تور جام جهانی دربردارنده بلیط هواپیما دوحه و رزرو هتل دوحه خواهد بود.

برای اینکه بتوان ارزانترین تور جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به دست بیاورید، باید تلاش کنید تا اجزای سفرتان را در اقتصادی‌ترین شکل ممکن تهیه کنید. برای نمونه اگر پروازهای ایرلاین‌های ایرانی مانند ایران‌ایر (هما) را تهیه کنید، نسبت به هواپیمایی‌هایی همچون قطرایرویز یا امارات ایرویز، ارزانتر خواهد بود. در زمینه اقامت هم می‌توانید هتل‌های ۳ تا ۵ ستاره را انتخاب کنید.

در رفت و آمدهای داخل شهر هم می‌توانید از سامانه ترابری همگانی و خدمات حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

همچنین برای اینکه بتوانید خرید تور جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با قیمت بهینه‌تری انجام بدهید بهتر است برخی هزینه‌های جانبی سفر را با روش‌هایی مدیریت کنید. مثلا صرف غذا را به جای رستوران‌های شیک، در جاهای اقتصادی‌تر انجام بدهید یا گشت و گذار در شهر را محدود به نقاطی کنید که ورودیه ندارند.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی؛ برای ۲ شب سفر رفت و برگشت هوایی به دوحه قطر و اقامت در هتل فن ویلیج ویژه دارندگان بلیط بازی ایران - انگلیس قیمت قسمت کت ۳ ورزشگاه مبلغ ۴۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان ، کت ۲ مبلغ ۵۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت کت ۱ مبلغ ۶۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

قیمت تور جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ( ویژه بازی ایران - انگلیس)
هتل / ۳ ستاره
جایگاه در ورزشگاه
مدت اقامت
قیمت / تومان
فن ویلیج
کت ۳
 ۲ شب
۴۹,۰۰۰,۰۰۰
فن ویلیج
کت ۲
۲ شب
۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فن ویلیج
کت۱
۲ شب
۶۳,۰۰۰,۰۰۰
فن ویلیج
کت ۳
۳ شب
۵۳,۰۰۰,۰۰۰
فن ویلیج
کت ۲
۳ شب
۵۹,۰۰۰,۰۰۰
فن ویلیج
کت ۱
۳ شب
۶۷,۰۰۰,۰۰۰
فن ویلیج
کت ۳
۴ شب
۵۸,۰۰۰,۰۰۰
فن ویلیج
کت ۲
 ۴ شب
۶۴,۰۰۰,۰۰۰
فن ویلیج
کت ۱ ۴ شب ۷۲,۰۰۰,۰۰۰