۰ نفر

برای سفر به بارسلونا و مادرید چه نکاتی باید بدانیم

۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۱۵
کد خبر: 655347
برای سفر به بارسلونا و مادرید چه نکاتی باید بدانیم

اسپانیا کشوری با زیبایی‌های بی‌نظیر و غافلگیر‌کننده است که جزو مقاصد مورد علاقه گردشگران در سرتاسر دنیاست.

لذت آفتاب گرفتن در سواحل این کشور تا خرید کردن در بزرگترین مراکز خرید تجاری که در دنیا زبانزد هستند، تنها بخش کوچکی از جاذبه‌های توریستی در این کشور است. اگر قصد سفر به کشورهای اروپایی را دارید و مایلید تا یک برآورد هزینه دقیق انجام دهید، توصیه می‌کنیم با مراجعه به سایت‌ آژانس‌های گردشگری و یا تماس با آن‌ها از قیمت تور بارسلونا، قیمت تور مادرید و قیمت تور اسپانیا به همراه امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند، مطلع شوید. همچنین اگر تمایل دارید تا از کم و کیف سفر به اسپانیا مطلع شوید و راجع به جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آن اطلاعات مفیدی کسب کنید، تا پایان این نوشتار همراه ما باشید.

 

سفری به یادماندنی با بهترین قیمت تور اسپانیا 

همانطور که در بخش پیشین اشاره کردیم زیبایی بی‌حد‌و‌مرز این کشور، دلیل جذب بالای گردشگران از سراسر دنیاست. اما ممکن است برای برخی از ما، قیمت تور اسپانیا سوال باشد و تا زمانی که از همانگی قیمت با بودجه خود مطمئن نشویم، نمی‌توانیم تصمیمی برای سفر بگیریم. همچنین ممکن است برای برخی دیگر این ابهام وجود دارد که به نسبت قیمت تور اسپانیا و مبلغی که می‌پردازیم، آیا خدمات و امکاناتی درخور دریافت می‌کنیم؟ پاسخ خود را می‌توانید در میان توضیحات ما جستجو کنید. همه ما به این امر واقفیم که سفر کردن به صورت شخصی نه تنها دردسرهای خاص خودش را دارد، بلکه به علت سرشکن نشدن هزینه‌ها، مخارج بیشتری را به ما تحمیل می‌کند. با وجود این موارد سفر با تور به این کشور منطقی‌تر بنظر می‌رسد.

جاذبه‌های طبیعی کشور اسپانیا

مناظر خیره‌کننده، اولین موردی است که این کشور را به مکانی جذاب برای گذراندن تعطیلات تبدیل می‌کند. از رشته‌کوه‌های گسترده و با ابهت گرفته تا سواحل درخشان بیشماری که در خطوط ساحلی آن پراکنده‌اند، اسپانیا را کشوری پر از زیبایی‌های طبیعی و مناظر الهام‌بخش کرده‌است. اگر مناظر نفسگیر و مناظر منحصر به فرد توجه شما را به خود جلب می‌کند، بهترین پیشنهاد ما تجربه تنریف است؛ جایی که می‌توانید از مناظر آتشفشانی الهام‌بخش و مناظر پانوراما لذت ببرید. تنریف، بزرگترین جزیره از مجموعه جزایر قناری است که در جنوب اسپانیا واقع شده و دارای منظره‌ای ناهموار و آتشفشانی و همچنین بیش از 200 مایل خط ساحلی است که دارای تنوع عظیمی از گیاهان و جانوران است. صخره‌های لوس گیگانتس که بیش از 2000 فوت از سطح دریا بالا می‌روند، یک زیبایی طبیعی بی‌مثال در این منطقه هستند و مناظر پانورامای باشکوه از مناظر اطراف را باید بارها و بارها دید! یکی دیگر از نقاط برجسته تنریف، کوه تید، سومین سازه بزرگ آتشفشانی در جهان است! اگر دوست دارید تا قله پیاده‌روی کنید، مناظر در این سطح حیرت‌انگیز است، اما نگران نباشید، اگر به کوهنوردی علاقه ندارید، یک تله‌کابین هم برای رسیدن به قله وجود دارد! همه این تفریحات در برنامه تور شما گنجانده شده‌اند و حتی ثانیه‌ای از وقت شما برای تهیه ترانسفر، بلیط و فهماندن منظورتان به دیگران تلف نخواهد شد!

آیا می‌دانستید که اسپانیا بیش از 5000 مایل خط ساحلی و هزاران ساحل دارد؟ هر کجا که بروید، هرگز از ساحل دور نیستید. از صخره‌های بلند و کشف‌ نشده گرفته تا استراحتگاه‌های توریستی محبوب، ساحلی برای همه وجود دارد و با بیش از 300 روز آفتابی در هر سال، آب و هوای خوب برای لذت بردن از آن‌جا تضمین می‌شود!

برای سفر به بارسلونا و مادرید چه نکاتی باید بدانیم

قیمت تور بارسلونا و سفر به منطقه ای خود مختار در اسپانیا

اولین چیزی که قبل از سفر به بارسلونا باید بدانید این است که این شهر پایتخت کاتالونیا، یکی از 17 منطقه خودمختار مختلف اسپانیا است. کلمه کاتالونیا در حال حاضر در اسپانیا وزن زیادی دارد. گذشته از اینکه منطقه ای بسیار مغرور با فرهنگی ریشه‌دار است که از بسیاری جهات با بقیه اسپانیا متفاوت است، جنبش مهمی برای استقلال کاتالونیا نیز وجود دارد، زیرا بسیاری از کاتالان‌ها بارسلونا را بخشی جدا از این کشور می‌دانند. سفر به این شهر با همراه با تور با درنظر گرفتن بهترین قیمت تور بارسلونا می‌تواند برای شما پر از تجربه‌های دل انگیز باشد.

برای بسیاری از گردشگران، یکی از نکات برجسته اسپانیا علی‌الخصوص شهر بارسلونا، غذاهای شگفت انگیزی است که در رستوران‌هایش سرو می‌شود. شهرهای پرجنب‌وجوش این کشور رستوران‌های ستاره‌دار میشلین و بارهای تاپاس خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها را سرو می‌کنند، در حالی که کافه‌ها و رستوران‌های شهرهای کوچک غذاهای سنتی مانند پائلا، خورش غذاهای دریایی و کوریزو را ارائه می‌دهند که با عشق از دستور پخت‌ قدیمیان درست می‌شوند. غذاهای اسپانیایی به لذیذ بودن، سالم بودن و سرشار از طعم خوب معروف هستند. بنابراین غذاهای منحصر به فرد زیادی در دسترس هستند که ذائقه شما را وسوسه می‌کنند تا مدت بیشتری را در شهر بارسلونا اقامت داشته باشید. به نسبت تفریحات و مکان‌هایی که از آن‌ها در این سفر بازدید می‌کنید، قیمت تور بارسلونا واقعا منصفانه است. اگر فردی خوش‌خوراک هستید، پس باید از کوستا براوا که مقصد غذاهای اسپانیایی است، دیدن کنید.

چرا باید به همراه مترجم و تور لیدر به بارسلونا و سفر کنیم؟

چون دو زبان رسمی در بارسلونا وجود دارد؛ در بارسلونا همه چیز را به دو زبان مختلف اسپانیایی و کاتالانی خواهید دید و خواهید شنید. زبان کاتالانی از این جهت شبیه اسپانیایی است که ریشه‌های مشابهی دارد، اما زبانی کاملاً متفاوت است، مانند فرانسوی یا ایتالیایی. مردم محلی در زندگی روزمره خود به زبان کاتالانی صحبت می‌کنند و کودکان این زبان را در مدرسه یاد می‌گیرند. بنابراین اغلب افراد دو زبانه هستند وارتباط برقرار کردن برای شخصی که زبان نمی‌داند، سخت است. در حالیکه در سفر با تور، مترجم و تورلیدر خواهید داشت و از این بابت مشکلی ندارید.

برای سفر به بارسلونا و مادرید چه نکاتی باید بدانیم

سفر به پایتخت اسپانیا و قیمت تور مادرید 

از مادرید و بارسلونا گرفته تا والنسیا و سویا، وقتی نوبت به مکان‌های دیدنی در اسپانیا می‌رسد، واقعاً در انتخاب گیج و سردرگم می‌شویم. بنابراین باید با تورهایی سفر کنید، که با یک برنامه‌ریزی دقیق و همه‌جانبه، کلیه مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های طبیعی در شهر بارسلونا و مادرید را به شما نشان دهند. همچنین با مقایسه قیمت تور اسپانیا و قیمت تور مادرید، می‌توانید تصمیم بگیرید که به کدام شهر و در چه فصلی سفر کنید. شهرهای پر جنب و جوش مادرید و بارسلونا به خاطر صحنه هنر و فرهنگ، غذاهای فوق العاده، موزه‌هایی به قدمت تاریخ و مراکز خرید چشمگیر و متعدد، شهرت جهانی دارند. سفر به شهر مادرید و لذت بردن از هوای معتدل و جاذبه‌های تاریخی فراوان آن می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های شما باشد.

عاشقان طبیعت به جنوب اسپانیا سفر کنید!

جنوب اسپانیا بهشت ​​مسافرانی است که مناظر خیره‌کننده، سواحل خوش‌ آب‌وهوا و زندگی محلی را دوست دارند. اما یکی از جنبه‌هایی که اغلب نادیده گرفته می‌شود، روستاها و شهرهای زیبای سفیدپوش از برف است که در دامنه تپه‌های ناهموار اندلس پراکنده شده‌اند. از خیابان‌های سنگ‌فرش شده و خانه‌های سفید رنگ گرفته تا ویرانه‌ها و کلیساهای زیبا، این روستاهای پرجنب‌وجوش به خودی خود جاذبه‌ای جذاب هستند و اگرچه در سال‌های اخیر نزد گردشگران محبوب شده‌اند، اما هنوز هم توانسته‌اند جذابیت باستانی خود را فعلا حفظ کنند!

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.